Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با بیان اینکه بسیج و سپاه تمام استان‌های کشور به کمک زلزله زدگان روستایی استان کرمانشاه شتافتند گفت:به واسطه مؤلفه‌هایی نظیر خمس،زکات،وقف و الگوهای دینی و قرآنی موفق به شکست بزرگ‌ترین نقشه‌های دشمنان شده‌ایم. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، سردار حسن حسن‌زاده در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره آستان قدس رضوی ضمن حمایت خود از طرح بزرگ ایجاد شهرک گلخانه‌ای توسط آستان قدس رضوی در استان سمنان اظهار داشت: انتظار مقام معظم رهبری از ما این است که به فکر مردم، به ویژه قشر مستضعف باشیم و در حال حاضر هم تمامی انتظارات مردم از مسئولان ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت مردم و به صورت ویژه جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دشمنی و خصومت چندین و چند ساله دشمنان ایران اسلامی با نظام اسلامی گفت: در معادلات غربی‌ها ما باید به خیال خام آنان در زمان تحریم‌های به قول خودشان فلج‌کننده، فلج شده و دست به دامان آنها می‌شدیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: همه دنیا دید که این‌چنین نشد؛ چراکه در معادلات غربی‌ها برخی مؤلفه‌ها که مخصوص مردم دین‌مدار ایران اسلامی است؛ مورد محاصره قرار نگرفت و ما به واسطه مؤلفه‌هایی نظیر خمس، زکات، وقف و الگوهای دینی و قرآنی موفق به شکست بزرگ‌ترین نقشه‌های دشمنان شده‌ایم.

وی گفت: ما ملتی تمرین کرده و آزموده شده‌ایم و تا کنون از تمامی امتحانات خود سربلند بیرون آمده‌ایم؛ سپاه و بسیج نیز تمرین کرده است و در تمامی آزمون‌ها آماده است که آخرین نمونه آن هم زلزله کرمانشاه بود که سپاه تمام استان‌ها به همراه بسیجیان خود پای کار آمدند تا به هم‌وطنان زلزله‌زده خود خدمت کنند.

حسن‌زاده مردم استان سمنان را نماد تدین خواند و گفت: برای خدمت‌رسانی به مردم و تحقق اهداف عالی نظام و انقلاب اسلامی تنها راه هم‌افزایی است؛ ما در کشور و نقاط مختلف ظرفیت‌های فراوان و خوبی داریم و باید از این ظرفیت‌ها با هم‌افزایی استفاده کنیم و بهره‌وری را بالا ببریم.

وی ضمن حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: سپاه در این راستا قرارگاه پیشرفت و آبادانی را پیش‌بینی کرده است و با تمام توان از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی نظیر طرح ایجاد شهرک گلخانه‌ای توسط آستان قدس رضوی حمایت می‌کند و در این راه باید به بازار مصرف نیز توجه ویژه‌ای شود و به لطف امام رضا(ع) به نتیجه صد درصد نیز خواهیم رسید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان گفت: سپاه از طرح‌هایی که در جهت خدمت‌رسانی به مردم باشد حمایت می‌کند و سعی می‌کنیم در این راه الگوی مناسبی برای استان‌های دیگر باشیم، همان‌طور که در گذشته با ایجاد و اجرای طرح‌هایی نظیر طرح شورای محله اسلامی در استان سمنان به این مهم دست پیدا کردیم.

انتهای پیام/

R41366/P1494/S6,64/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است

به گزارش خبرگزاری مهر، «ملک عامر دوگر» نماینده مجلس ملی پاکستان نیز در سخنرانی خود در صحن علنی مجلس ملی پاکستان گفت: من به رئیس جمهور اسلامی ایران هم خوش آمد می‌گویم و هم ایشان را تحسین می‌کنم که به جنایت های اسرائیل پاسخ محکمی دادند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور اسلامی است که با تمام قدرت علیه جنایات رژیم تروریستی اسرائیل ایستاده است.

«ریاض حسین پیرزاده» وزیر فدرال مسکن دولت پاکستان‌ در جلسه علنی مجلس ملی پاکستان گفت: دیروز رئیس جمهور اسلامی ایران در پاکستان بودند؛ ایران کشوری است که قربانی تروریسم بوده و حتی مجلس، نخست وزیر و کودکانشان مورد هدف دشمنان قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: مردم ایران چندین سال است که با تحریم اقتصادی مواجه هستند ولی آنها شکست را نپذیرفتند و اجازه ندادند خون شهدایشان پایمال شود. وقتی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان رسید من حس کردم که یک نماینده الهی با پیام خداوند به کشور ما رسیدند.

وزیر پاکستانی ادامه داد: دکتر رئیسی از ملت، نخست وزیر و رییس جمهور پاکستان تشکر کردند. ایشان در سفر به لاهور و کراچی وقتی دیدند که مردم این دو شهر کنار خیابان برای ایشان دست تکان می‌دادند و اظهار محبت می‌کردند و از سوی دیگر بعلت بستن خیابان بخاطر تامین امنیت تحت فشار بودند، این موضوع ایشان را ناراحت می کرد.

پیرزاده تأکید کرد: دشمنان پاکستان و ایران چند روز قبل از سفر دکتر رئیسی در پاکستان فعالیت های تروریستی انجام داده بودند و ما نمی‌خواستیم که به مهمان معظم ما که از کشور امام رضا علیه السلام آمده بودند آسیبی برسد و الحمدلله با کمال همکاری مردم عزیز کشورمان از رئیس جمهور ایران استقبال خوبی شد.

کد خبر 6089084

دیگر خبرها

  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا