Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@10:18:32 GMT

ذوب آهن به دنبال ثبت رکورد خارق‌العاده

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۸۹۹۹

ذوب آهن به دنبال ثبت رکورد خارق‌العاده

رکنا: ذوب آهن برای حفظ روند فوق العاده خود در نیم فصل دوم به مصاف صنعت نفت می رود.

تیم ذوب آهن اصفهان بعد از ناکامی هایی که در نیم فصل اول لیگ برتر هفدهم تجربه کرد، چند هفته ای است روی دور موفقیت افتاده و نتایج فوق العاده ای را به دست آورده است.
شاگردان امیر قلعه نویی در 5 مسابقه گذشته خود در لیگ برتر موفق شدند 4 برد و یک تساوی را به دست آورند و به عبارت بهتر از 5 بازی 13 امتیاز کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذوب آهن در 4 مسابقه ابتدایی نیم فصل دوم نیز تاکنون 10 امتیاز کسب کرده و تا اینجای رقابت های لیگ برتر در جدول نیم فصل دوم صدرنشین مسابقات است. سبزپوشان فوتبال اصفهان حالا با برد روحیه بخشی که مقابل سپاهان در دربی به دست آورند، امیدوار هستند تا در بازی با صنعت نفت نیز به روند خوبشان ادامه دهند و رکوردی بی نظیر در ابتدای نیم فصل دوم برای خود خلق کنند.
ذوب آهن اگر بازی فردا با نفت آبادان را که یک بازی خانگی است، با برد پشت سر بگذارد از 6 مسابقه متوالی 16 امتیاز کسب کرده که یک آمار بسیار خوب برای تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، او که به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار مقابل هلند وارد میدان شده بود در اوج حملات تیم ملی آلمان و در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد کرنر ارسالی از جناح چپ را در دقیقه 88 در جدال با ماتیاس دیلیخت و ویرجیل فندایک با ضربه‌ای که با شانه خود به توپ زد موفق شد دروازه‌بان درخشان تیم ملی هلند را مغلوب کرده و یازدهمین گل ملی خود را در پانزدهمین بازی ملی به ثمر برساند.

این گل البته محل مناقشه بود و به نظر می‌رسید که توپ از خط دروازه عبور نکرده اما در ابتدا تصمیم داور و سپس تیم وی‌آر، آلمان را بدل به برنده این مسابقه دیدنی و تهاجمی کرد این دومین برد بزرگ این تیم در فیفادی مارچ بود.

فولکروک از وردربرمن در فوتبال آلمان درخشیده و پس از حضور در جام جهانی گذشته به بوروسیا دورتموند منتقل شده  در حال حاضر انتخاب اول یولیان ناگلزمن سرمربی مانشافت نیست اما می‌تواند قفل هر مسابقه‌ای را بشکند.

به‌خاطر داشته باشید که تیم ملی فوتبال هلند از چه مدافعان با تجربه و فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد اما فولکروک با فیزیک عالی و اشتهای تمام نشدنی برای گل زنی امشب نیز تاثیرگذار و سرنوشت ساز ظاهر شد و رکورد ملی خود را باز هم بهبود بخشید.

دیگر خبرها

  • فیلم‌ های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۹ فروردین
  • دژ محمدعلی خان دزفول معماری خارق العاده طبیعت
  • رکورد خارق‌العاده سابونیس در NBA
  • (تصاویر) دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق العاده از معماری طبیعت
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • قایدی ساده‌ترین کار ممکن را انجام نداد!
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم