Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@17:07:33 GMT

روحانی هفته بعد با مردم سخن خواهد گفت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۹۰۰۲

روحانی هفته بعد با مردم سخن خواهد گفت

به گزارش جهان نيوز،‌ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز(چهارشنبه 27 دی‌ماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضرورت دارد تا قوه قضاییه، قوه مقننه و همه نهادها، از عملکرد و برنامه‌های خود بیشتر برای مردم بگویند.

وی با بیان اینکه آنچه رئیس جمهور تأکید دارد تلاش برای افزایش روحیه امید و نشاط بین مردم است، به حادث تلخ ماه‌های اخیر اشاره کرد و تصریح کرد: ضرورت دارد تا در کنار این حوادث، برنامه‌های مختلفی برای جوانان و مردم داشته باشیم که امیدآفرین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: در همین راستا، اعضای کابینه از رئیس جمهور خواستند تا خبرهای مربوط به ایجاد شغل و... را ایشان به اطلاع مردم برساند. بنابراین، احتمالاً اواسط هفته آینده رئیس جمهور با مردم سخن خواهد گفت.
منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان اشاره به مرحله اول سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان در آبان ۱۴۰۰، تاکید کرد: پنجشنبه هفته جاری دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دور اول سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان خوشبختانه اقدامات خوبی در سراسر استان سمنان رخ داد و در حوزه اقتصادی و عمرانی شاهد اختصاص اعتبارات خوبی بودیم، افزود: سفر اول هیأت دولت به استان سمنان ۱۴۵ مصوبه با ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه این مصوبات و اعتبارات توانسته تحولات خوبی را در سراسر استان ایجاد کند، ابراز کرد: در حوزه عمرانی ۱۰۰ درصد اعتبارات سفر اول اعضای هیأت دولت سیزدهم و رئیس جمهور به استان سمنان تخصیص و هزینه شده است.

هاشمی از اجرایی شدن ۷۵ درصد مصوبات اقتصادی سفر دور اول هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان خبر داد و گفت: در مرحله دوم که این هفته برگزار می‌شود، دو برنامه محوری شامل دیدار مردمی در مرکز استان و افتتاح پروژه‌ها ترتیب داده شده است.

وی با بیان اینکه دیدار مردمی رئیس جمهور در مسجد امام (ره) سمنان و در صبح پنجشنبه برگزار می‌شود، تاکید کرد: دیدار با مردم شهرستان شاهرود و میامی نیز در شهر شاهرود رقم خواهد خورد که زمان آن اطلاع رسانی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مردم استان سمنان در انتظار دیدار با رئیس جمهور
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...