Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، هشتمین جلسه کمیسیون طراحی شبکه معابر و تقاطعات شهرداری کرج در محل سالن جلسات سازمان حمل و نقل ریلی با حضور اعضای کمیسیون، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، ریاست معاونت حمل و نقل و ترافیک و دبیری اداره کل مطالعات و بررسی های ترافیک شهری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه، بهبود وضعیت ترافیکی در زمان برگزاری جشنواره لاله ها در دستور کار قرار گرفت و اعضای کمیسیون نظرات خود را درباره جوانب مختلف موضوع بیان کردند.
لزوم ارائه ی طرح ها و پیشنهادات کارشناسی، مستندات و مدارک مربوطه به مراجع مربوطه برای تصویب و انجام هماهنگی های لازم از مباحث دیگر طرح شده در این جلسه بود که مورد تائید اعضاء قرار گرفت.
گفتنی است؛ طرح واره بهبود وضعیت تردد در مناطق توسط دانشگاه خوارزمی تهیه و در جلسات آتی کمیته کارشناسی کمیسیون ارائه و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نوروزی با اشاره به اینکه بیش از یازده هزار و ۲۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر در محدوده خدمات رسانی شرکت توزیع برق شهرستان محلات وجود دارد گفت: از این تعداد پایه چراغ ۱۵۰۰ بلواری، ۶۷۰۰ پایه چراغ شهری و ۳۰۰۰ پایه چراغ روستایی است.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ در شهرستان محلات بیش از ۱۷۵ دستگاه چراغ جدید نصب شده است ادامه داد: با فعالیت مستمر یک گروه تعمیراتی و عملیاتی تأمین روشنایی یازده هزار و ۲۰۰ دستگاه چراغ منصوبه توزیع برق شهرستان محلات میسر شده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان محلات افزود: رفع بیش از ۱۵۰۰ مورد خاموشی شهری، ۷۰۰ خاموشی موردی روستایی و ۲۲۰۰ خاموشی کلی و فیوز رفتگی ناشی پایین بودن کیفیت سامانه روشنایی و همچنین سرقت‌های انجام شده و اتصالی شبکه درطول سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

نوروزی با اشاره به اقدامات این شرکت در راستای حل مشکلات برق و روشنایی در شهرستان محلات گفت: بازبینی و بازدید شبکه روشنایی معابر و رهاسازی چراغ‌های در تماس با شاخ و برگ درختان، همچنین پاکسازی و شست‌و‌شوی چراغ‌ها، ایمن‌ ساختن پایه روشنایی، تعویض لامپ و سامانه روشنایی و تعویض چراغ‌های فرسوده با چراغ‌های LED از جمله اقدامات پیگیری شده این شرکت در راستای بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر با اجرای برنامه تعمیرات در راستای پیشگیری بود.

او افزود: از مردم تقاضا می‌شود هر نوع خاموشی روشنایی معابر و یا سرقت شبکه و تجهیزات برق را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ یا شماره تماس ۱۲۱ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • 5 طراحی نوآورانه کشوهای گوشه آشپزخانه: بهبود دسترسی و بهره‌وری از فضا
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد