Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان، مهدي انصاري فرد با اشاره به اينكه مديريت هوشمند ترافيك از برنامه هاي مهم شهرداري به حساب مي آيد اذعان داشت: با توجه به افزایش روزافزون تعداد خودرو ها و به منظور کنترل ترافیک منطقه،  2 عدد دوربین ثبت تخلف سرعت در خيابان صمدیه لباف و یک عدد دوربین نظارت تصویری در ضلع شمالی میدان جمهوری كه از نيازهاي اين منطقه به شمار مي آمد نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافيك منطقه 2 شهرداري اصفهان با بيان اينكه مرتفع ساختن گره های ترافیکی سطح منطقه  از اولویت های اصلی منطقه به حساب مي آيد ادامه داد: اصلاح هندسی ورودی خیابان طالقانی در خيابان امام خمینی، اصلاح هندسی کوچه باغ نوروزی در خيابان شهیدان غربی در مجموع با هزينه  300 میلیون ریال به منظور سهولت در تردد شهروندان صورت پذيرفت.

وي تصريح كرد: اجرای مناسب سازی ایستگاههای اتوبوس برای استفاده معلولان و نابینایان و کانالهای عابر پیاده در خيابان شهید اشرفی اصفهانی با هزینه 300 میلیون ریال انجام شده است.

انصاري فرد همچنين از نصب 14 مورد تابلو راهنمای مسیر و اطلاع رسانی در خیابانهای امام خمینی، شهیدان و کندرو اتوبان خرازی خبر داد و خاطر نشان كرد: نصب  2 عدد دوربین ثبت تخلف سرعت در خيابان هاي شهید اشرفی اصفهانی و دوربین نظارت تصویری در خيابان شهیدان غربی از طرح هاي در دستور كار اين منطقه است كه به زودي اجرايي مي شود.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را تکذیب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت