Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير شهرک صنعتي شهرستان قرچک از بهره‌برداري شبکه 20 کيلووات برق که از پروژه‌هاي ملي است به طول 4 کيلومتر در شهرک صنعتي قرچک خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري آريا، حامد افشار نادري در دومين جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان قرچک، از برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي، عمراني شهرک صنعتي خبر داد و گفت: شهرک صنعتي قرچک در راستاي برنامه‌هاي دهه مبارک فجر در کنار ساير دستگاه‌هاي اجرايي قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: در آذين‌بندي شهرک صنعتي طبق سال‌هاي قبل عمل خواهد شد و جشن دهه مبارک فجر در اين شهرک برگزار مي‌شود.
مدير شهرک صنعتي شهرستان قرچک گفت: در پروژه‌هاي عمراني چند پروژه خوب در شهرک صنعتي را در دستور کار قرار دارد.
افشار نادري گفت: روشنايي مسير شهر ک صنعتي به طول 13 کيلومتر در برنامه‌هاي دهه مبارک فجر بااعتبار بالغ به 2 ميليارد تومان است.
وي گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر در مسير شهرک صنعتي دو برج نوري در ميدان‌ها ورودي به اين شهرک نصب خواهد شد.
مدير شهرک صنعتي شهرستان قرچک افزود: به مناسبت ايام‌الله دهه مبارک فجر کلنگ سر درب ورودي شهرک صنعتي قرچک با حضور مسئولان کشوري و استاني و مسئولان شهرستان بر زمين خواهد خورد.
وي از بهره‌برداري شبکه 20 کيلووات برق که از پروژه‌هاي ملي است به طول 4 کيلومتر در شهرک صنعتي قرچک خبر داد و گفت: تعداد زيادي از واحدهاي صنفي و صنعتي آماده بهره‌برداري هستند که در صورت مشخص شدن چهره ملي مي‌توان اين چند واحد را به بهره‌برداري رساند.
گفتني است، دومين جلسه ستاد بزرگداشت ايام‌الله دهه فجر شهرستان قرچک به رياست مسعود مرسل پور فرماندار و با حضور مصطفي زينت‌بخش معاون فرماندار، حسين عباسي بخشدار و ديگر روساي ادارات با محوريت برنامه‌ريزي براي بزرگداشت سي و نهمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در محل فرمانداري برگزار شد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید

ایسنا/تهران سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال بعد از گذشت بیش از یک دهه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا فرماندار شهرستان شهریار درخصوص افتتاح این سالن ورزشی اظهار کرد: عملیات آغاز این پروژه در سال ۱۳۸۸ شروع شد و در سال ۱۳۹۹ با پیشرفت ۴۴ درصدی کار آن متوقف گردید که با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پروژه مجددا شروع به فعالیت کرد و امروز به بهره برداری رسید. این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر و زیربنای ۱۲۵۰ متر احداث گردید.

علیرضا فاتحی نژاد در ادامه افزود: افتتاح پروژه های ورزشی سهم بزرگی در حوزه شور و نشاط اجتماعی دارد و توسعه اماکن ورزشی به عنوان یک اقدام اساسی در تربیت نیروی انسانی کشور نقش اساسی ایفا می‌کند. توسعه و حمایت از ورزش مخصوص یک ارگان خاص نیست بلکه همه ادارات و سازمان ها باید به توسعه زیرساخت ها و اماکن ورزشی توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار این شهرستان با اشاره به الگو بودن ورزشکاران برای جوانان گفت: شهرستان شهریار ورزشکاران و نام آورانی را در دامان خود پرورش  داده است که الگویی برای تمام جوانان هستند و می‌توانند نقش راهبردی در جامعه داشته باشند. ما باید با افزایش سرانه های ورزشی زمینه شور و نشاط اجتماعی را برای بهره مندی آنها از فضای ورزشی ایجاد کنیم.

فاتحی نژاد در پایان تصریح کرد: طی دو سال گذشته زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش کشور ایجاد شده است برای همین تلاش داریم با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌ تمام مانند افتتاح سالن ورزشی شهدای فردوسیه زمینه را برای توسعه بیش از پیش ورزش فراهم کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • دو طرح مردمی با اشتغالزایی ٩ نفر در زرند به بهره برداری رسید