Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ درباره نجوه جدایی اش از رئال مادرید صحبت کرده است. 

به گزارش وبسایت نود، خامس رودریگز که در تابستان گذشته با قرارداد قرضی دو ساله از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست در جدیدترین اظهاراتش عنوان کرده زین الدین زیدان در حق او بی انصافی نکرده است. 

رودریگز به El Chiringuito TV گفته:

هر مربی بازیکنان مورد علاقه خودش را دارد و من به این موضوع احترام می گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیدان بازیکن باکیفیتی بود و او را تحسین می کردم. نمی دانم زیدان در حق من بی انصافی کرد یا نه اما آن هایی که می گفتند در رئال خوب تمرین نمی کنم به دنبال ضربه زدن به من بودند. ترک رئال غم انگیز بود چون رویایم بازی برای این تیم بود اما فوتبال اینگونه است. 

رئال مادرید روزهای خوبی را سپری نمی کند اما می توانند شرایط را تغییر دهند. فکر می کنم می توانند پاریسن ژرمن را حذف کنند. رویایی رئال و بایرن در فینال لیگ قهرمانان بازی جذابی خواهد شد. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست

اسطوره بایرن مونیخ از حضور دوباره در استادیوم سانتیاگو برنابئو هیجان‌زده است.

طرفداری | بایرن مونیخ و رئال مادرید برگزارکننده ال‌کلاسیکویِ اروپا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری مقابل منچسترسیتی و آرسنال موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شدند تا طرفداران فوتبال پس از چندین سال باردیگر به تماشای دیدار دو تیم پرافتخار فوتبال اروپا بنشینند. دیدار رفت در آلیانتس آرنا و دیدار برگشت هم در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. توماس مولر اسطوره بایرن مونیخ در مورد تقابل تیمش مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:

رئال مادرید و بایرن مونیخ، یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست. خیلی خوشحال و هیجان‌زده هستم که سه هفته دیگر به آنجا (مادرید) بروم. Mia San Mia

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان