Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا- معاون اقتصادي اداره کل امور اقتصادي و دارايي استان يزد با اشاره به آغاز واريز سود سهام عدالت گفت: مشمولان سهام عدالت که در مرحله اول سود خود را دريافت نکرده اند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir نسبت به اعلام شماره حساب شباي بانکي خود اقدام کنند.

محمد دهقان منشادي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به محض ارائه شماره شباي بانکي پس از حدود دو هفته سود سهام عدالت به حساب آنها واريز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه مشمولاني که شماره شباي حساب بانکي خود را در سامانه سهام عدالت وارد کرده و شماره حساب آنها مورد تائيد قرار گرفته سود سهام عدالت خود را دريافت کردند تصريح کرد: مبلغ واريز شده به حساب مشمولان، يک سوم سود متعلق به آنهاست و اين اقدام آغاز کار پرداخت سود اين سهام است.
وي در خصوص مبلغ سود واريزي گفت: مشمولاني که سهام عدالت آنها در حال حاضر يک ميليون تومان ارزش دارد (دو دهک پايين درآمدي شامل مستمري بگيران کميته امداد و سازمان بهزيستي و همچنين افرادي که از محل آورده نقدي اقدام به تسويه مانده بدهي سهام عدالت خود به طور کامل کرده‌اند) براي سال مالي 95 شرکتهاي سرمايه پذير 150 هزار تومان سود در نظر گرفته شده و بقيه مشمولان هم به نسبت ارزش سهام عدالتشان سود سهام عدالت دريافت کردند.
معاون اقتصادي اداره کل امور اقتصادي و دارايي استان يزد اضافه کرد: سود سهام عدالت در مرحله اول بخشي از سود کلي است که قرار است تا پايان سال به حساب مشولان واريز شود.
دهقان منشادي گفت: سود سهام عدالت متوفيان نيز محاسبه شده است؛ اما چون تا کنون اقدام به شناسايي وراث متوفقيان نشده است، بنابراين در يکي دو ماه آينده مسير اين کار به لحاظ قانوني، اداري و حقوقي پيگيري خواهد شد و پس از اطلاع‌رساني هاي گسترده، کساني که گواهي حصر وراثت دارند مي توانند سود سهام عدالت را دريافت خواهند کرد.
وي همچنين در خصوص امکان مجدد تسويه حساب مانده بدهي اقساط سهام عدالت توسط مشمولان گفت: کليه حسابها از اين بابت بسته است و امکان دريافت وجه بابت تسويه حساب مانده بدهي اقساط سهام عدالت توسط مشمولان به لحاظ قانوني فراهم نيست.
وي در خصوص ثبت نام جديد از مشمولان سهام عدالت اظهار داشت: در حال حاضر ثبت نام جديدي براي دريافت برگ سهام عدالت وجود ندارد و در صورت اعلام از سوي دولت و سازمان خصوصي سازي اطلاع رساني خواهد شد.
وي در مورد ارزش روز سهام يک ميليون توماني مشمولان سهام عدالت گفت: با توجه به رشد و رونق اين روزهاي بازار سرمايه، سهام عدالت اين دسته از مشمولان حدود 2 ميليون و 400 هزار تومان ارزش دارد.
وي با اشاره به اين که لايحه آزادسازي سهام عدالت به مجلس ارسال شده است گفت: ساماندهي سهام عدالت در سه گام اجرايي و عملي خواهد شد که گام نخست آن ارائه صورتحساب به مشمولان و گام دوم واريز سود سهام عدالت است و گام سوم آن نيز ارائه لايحه و آزادسازي سهام عدالت است.
طرح پيشنهادي سازمان خصوصي سازي در خصوص واريز سود سهام عدالت در بازديد رئيس جمهور از وزارت امور اقتصادي و دارايي نهايي شد و مورد موافقت قرار گرفت.
در حال حاضر 620 هزار نفر در استان يک ميليون نفري يزد مشمول سهام عدالت هستند که 12 درصد آنها را افراد تحت پوشش کميته امداد حضرت امام (ره) و بهزيستي تشکيل مي دهند.
2088/ 6197 خبرنگار:کبري دانشي**انتشار: محمدحسين فلاح
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،امسال تمامی مجوزهای کاغذی صنوف از رده خارج می‌شوند و افراد باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: برای انجام این کار باید هر فرد تا ۲۵ اردیبهشت در درگاه ملی مجوزها ثبت نام و شناسه یکتا دریافت کند.

شهسواری تاکید کرد: افرادی که این شناسه را دریافت نکنند از دریافت خدمات محروم می‌شوند .

معاون اقتصادی استاندار نیز در این جلسه توزیع اقلام اساسی در شب عید و ماه مبارک رمضان را خوب ارزیابی کرد و گفت: عید امسال غرفه‌هایی که شهرداری کرمان برای عرضه میوه در سطح شهر برپا کرد بازخورد بسیار خوبی داشت و این مدل موفق باید در طول سال نیز در کرمان و شهرستان‌ها اجرا و علاوه بر میوه سایر کالاهای اساسی نیز در اختیار مردم قرار گیرد.
حسن‌زاده بر بازرسی‌ها هر ماه یک بار در استان برای رصد قیمت‌ها نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی