Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@07:16:56 GMT

کسب رضایت مردم، آرمان مقدس پلیس است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۹۲۷۶

کسب رضایت مردم، آرمان مقدس پلیس است

استان‌ها > البرز - فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس حداکثر تلاش خود را در تامین امنیت جامعه و افزایش احساس آرامش و آسایش مردم به کار بسته و کسب رضایت مردم آرمان مقدس پلیس است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "عباسعلی محمدیان" در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: امنيت مهم ترين محصولي است كه فرآيند تلاش همگاني بوده و همه افراد جامعه از آن بهره مي برند و قدرت پليس در گرو رضايت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس گفت: با توجه به اینکه پلیس مسئولیت حفظ نظم و امنیت را به عنوان یکی از مهم ترین نیازهای جوامع بشری بر عهده دارد بنابراین ضروری است که در رصد تغییرات اجتماعی پیشتاز باشد و در غیر این صورت نمی تواند کارآمدی لازم را داشته باشد.
این مقام انتظامی اجراي طرح هاي انتظامي و پاکسازي را در راستاي افزايش احساس امنيت در سطح جامعه بسيار مؤثر عنوان كرد و اظهار داشت: با اجراي اين طرح ها كه در سايه همكاري و تعامل گسترده مردم اجرا مي شود ، محيط براي مجرمان و مخلان نظم و امنيت، بيش از پيش ناامن خواهد شد.
وی با بيان اينكه نيروي انتظامي با همراهی و همدلی مردم نقش تاثيرگذار و كليدي در پيشرفت جامعه دارد، اظهار کرد: امنيت و آرامشي كه با تعامل و همراهی مردم توسط پليس تامين مي شود ضامن شكوفايي اقتصادي ، رونق چرخه بازار و ثمربخشي فعاليت ها و اقدامات در ابعاد مختلف است.
فرمانده انتظامی استان البرز استقرار نظم و امنيت و پيشگيري انتظامي از وقوع جرايم را مهمترين وظيفه پليس دانست و بیان داشت: در اين راستا با برقراري تعامل هدفمند با ساير سازمان ها و ارگان هاي دولتي و خصوصی سعي داريم از تمام پتانسيل هاي موجود براي کاهش جرايم و افزايش احساس امنيت استفاده کنیم.
سردار محمدیان با مهم برشمردن موضوع انضباط اجتماعی و ترافیکی گفت: اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده و ما شاهد تاثیرات مثبت این اقدامات بر افزایش رضایتمندی عمومی خواهیم بود.
در این دیدار "حجت الاسلام ستوده" با اشاره به زحمات و تلاش های شبانه روزی پلیس در استان و برقراری نظم و امنیت گفت: واکنش سریع ، به موقع و مقتدرانه پلیس در مقابل مخلان نظم و امنیت موجب دلگرمی مردم و افزایش ضریب احساس امنیت در جامعه است و همه ما قدردان ایثارگری های سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم.
وی با ابراز امیدواری از تعامل پلیس و مرکز خدمات حوزه علمیه در استان خواستار افزایش این گونه همکاری ها شد و افزود: با توجه به ظرفیت بالای پلیس در استان می توانیم از کارشناسان ناجا در جهت ارتقاء سطح آگاهی مبلغان گام مهمی بر داریم.

 

46

کلید واژه‌ها : استان البرز - پلیس آگاهی - امنیت اجتماعی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه