Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا - نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندر خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری امور به بخش خصوصی یکی از عقلانی ترین و موفق ترین راه ها برای توسعه و بهبود کیفیت و کمیت خدمات به مردم است.

به گزارش ایرنا، احمد مرادی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از بیست و نهمین دفتر پیشخوان ثبت احوال در بندرعباس افزود: اگر به بخش خصوصی اعتماد شود، این بخش بیشتر از ظرفیت دولتی می تواند در امور سرمایه‌ گذاری و خدمات، به کشور خدمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: جامعه که خواهان توسعه است باید توجه خود را همزمان معطوف به سرمایه‌ گذاری خرد و کلان کند.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: سرمایه‌ گذاری خرد همانند دفترهای پیشخوان، نتیجه محسوسی در زندگی روزمره مردم دارد و همه باید به دولت و نظام کمک کنیم تا شاهد رفاه هر چه بیشتر مردم در کشور باشیم.
مرادی گفت: هر چند از برخی کشورها به لحاظ بهره گیری از امورالکترونیکی و برخط (آنلاین) در ارائه خدمات دولتی عقب ‌هستیم، اما در سال ‌های اخیر رویکرد خوبی از طرف همه مسئولان حاکم شده که این امر نوید آینده ‌ای روشن را می ‌دهد.
وی اضافه کرد: دولت الکترونیک با اجرای طرح کارت هوشمند ملی به نوعی وارد فاز اجرایی عملیاتی می‌ شود و این امر می‌ تواند تحولی مهم در مسیر خدمات دولتی و رضایت هر چه بیشتر مردم ایجاد کند.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: ثبت احوال هرمزگان از سازمان‌ های پیشرو در باب بهره‌ گیری از خدمات الکترونیک است.
وی گفت: در شهری همانند بندرعباس و به ویژه در حوزه خدمات شهری و شهرداری نیازمند، تکیه بیشتر به امور الکترونیک و برخط هستیم تا از این مسیر هم سفرهای درون شهری را کاهش دهیم و هم چالش‌ های متاثر از بروکراسی سنتی را حذف کنیم.
استان هرمزگان یک میلیون و 250 هزار نفر واجد شرایط کارت ملی هوشمند است که تاکنون 700 هزار نفر اقدام کرده اند و برای 650 هزار نفر نیز کارت صادر شده است.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری