Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضمیمه طنز «بی قانون» امروز هم با توجه به اخبار متنوع منتشرشده و شوخی با چهره‌ها و خبرها همراه با روزنامه قانون منتشرشده است. آفتاب‌‌نیوز :

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته ۴ منبع آگاه پس از تصویب قانون فروش یا ممنوعیت تیک تاک در آمریکا، بایت دنس(مالک اپ) ترجیح می دهد در صورت عدم وجود گزینه های قانونی برای مقابله با قانون مذکور به جای فروش پلتفرم، آن را در آمریکا تعطیل کند.

به گفته آنها الگوریتم های تیک تاک که برای فعالیت به آنها اتکا کرده برای کل عملیات های بایت دنس اهمیت دارند و به همین دلیل احتمال فروش اپلیکیشن با با الگوریتم های بعید به نظر می رسد.

حساب های کاربری تیک تاک بخش کوچکی از درآمد کل بایت دنس و کاربران فعال روزانه آن را تشکیل می دهند، بنابراین شرکت مادر ترجیح می دهد در بدترین حالت، به جای فروش آن به خریداران آمریکایی، تیک تاک را در آمریکا تعطیل کند.

تعطیلی تیک تاک تاثیر اندکی بر کسب وکار بایت دنس دارد و شرکت الگوریتم های اصلی خود را از دست نمی دهد. این درحالی است که بایت دنس از اظهار نظر در این باره خودداری کرده ست.

این شرکت دیروز بیانیه ای در پلتفرم Toutiao (متعلق به خود بایت دنس) منتشر و اعلام کرد هیچ برنامه ای برای فروش تیک تاک ندارد.

این بیانیه در حقیقت پاسخی به مقاله نشریه اینفورمیشن بود که در آن اشاره شده بود بایت دنس مشغول بررسی گزینه های مختلف برای فروش کسب و کار تیک تاک در آمریکا بدون الگوریتم هایی است که ویدئو را به کاربران توصیه می کند.

از سوی دیگر زی چو مدیر ارشد اجرایی تیک تاک نیز روز چهارشنبه هفته گذشته پیش بینی کرد این شرکت برنده چالش قانونی برای جلوگیری از اجرای قانون مذکور می شود.

لایحه مذکور که در هفته گذشته در سنا تصویب شده بود، به امضای جو بایدن رییس جمهور آمریکا رسیده و هم اکنون به قانون تبدیل شده است. دولت بایدن لایحه ای را امضا کرده که به تیک تاک تا ۱۹ ژانویه فرصت می دهد کسب وکار خود در آمریکا را بفروشد یا با ممنوعیت در فروشگاه های اپلیکیشن روبرو شود.

کد خبر 6088959

دیگر خبرها

  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟