Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر یورو به مرز ۵۵۰۰ تومان رسید و نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز، ده هزار تومان رشد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان معاملات امروز(چهارشنبه) بازار آزاد تهران، قیمت هر یورو به مرز ۵۵۰۰ تومان رسید و ۵۴۸۰ تومان قیمت خورد. در عین حال هر دلار آمریکا ۴۳۹۰ تومان، پوند ۶۱۵۰ تومان، درهم امارات ۱۲۳۰ تومان و لیر ترکیه ۱۱۸۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ده هزار تومان افزایش مواجه شد؛ به نحوی که قیمت به یک میلیون و ۵۰۵ هزار و ۲۷۹ تومان رسید.

هر سکه طرح قدیم یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۸۲۳ تومان، نیم سکه ۷۲۴ هزار و ۴۱۲ تومان، ربع سکه ۴۲۲ هزار و ۶۵۷ تومان و سکه یک گرمی ۲۸۲ هزار و ۷۷۰ تومان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد

تودیبو به مدافعی ارزشمند و مطمئن تبدیل شده است.

ژان کلر تودیبو مدافع ۲۴ ساله و فرانسوی نیس که مورد توجه باشگاه های بزرگی چون منچستریونایتد قرار گرفته است، در صورت دریافت پیشنهادی مناسب از این باشگاه جدا می شود. 

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ باشگاه هایی از لیگ برتر انگلیس از جمله منچستریونایتد به جذب ژان کلر تودیبو علاقه دارند. نیس این مدافع ملی پوش را غیرقابل فروش نمی داند اما برای‌ فروش او حداقل ۴۰ میلیون یورو می خواهد. تودیبو در تابستان ۲۰۲۱ با مبلغ ۸.۵ میلیون یورو از بارسلونا به نیس پیوست و طی سالیان اخیر پیشرفت فوق العاده ای داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • عکس| وقتی ۲۰۰ تومانی ارزشمند بود
  • نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد
  • منتظر ارزانی خودرو باشیم یا گرانی؟
  • جدول مقایسه حداقل حقوق کارگران از سال 1388 تا 1403 و معادل آن به طلا؟+جدول
  • (تصویر) وقتی ۲۰۰ تومانی ارزشمند بود
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه