Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:40:24 GMT

خادمان اربعین حسینی در سازمان اوقاف تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۹۳۳۳

خادمان اربعین حسینی در سازمان اوقاف تجلیل شدند

مراسم تجلیل از خادمان و فعالان اربعین حسینی همزمان با شکرانه ختم ۳۰ جزء قرآن کریم با حضور قائم مقام سازمان اوقاف، معاونان و مدیران کل ادارات اوقاف استانها در سازمان اوقاف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مزمان با ختم کامل قرآن کریم، مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی با حضور مهندس عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار و از ۲۰ نفر از خادمان و مسئولان موکب های اربعین تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف در این مراسم گفت: سازمان اوقاف طی چند سال اخیربرابر تدابیر نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان با تمام امکانات در مراسم اربعین حسینی در ایران و عراق حضور یافته و به خادمان حسینی خدمت کرده است.

وی تاکید کرد: فرهنگ پیاده روی اربعین حسینی امروز با تدابیر مقام معظم رهبری در قالب یک فرهنگ تاثیر گذار نهادینه شده است و این حماسه بزرگ جهانی روزبه روز در حال تقویت وگسترش است.

رئیس ستاد اربعین سازمان اوقاف با بیان اینکه این سازمان در زمینه خدمات رسانی به زائران اربعین پیشگام و پیشتاز بوده است تصریح کرد: مردم حضور اوقاف و نقش موقوفات را در مراسم اربعین لمس می کنند.

وی افزود: براساس آخرین آمار و ارقام سامانه جامع بیشترین نیات موقوفات به امام حسین(ع) و عاشورا و عزاداری حسینی اختصاص دارد.

عابد با قدردانی از زحمات تمامی فعالان اربعین به ویژه در سطح ادارات اوقاف استانها و شهرستانها تصریح کرد: این حضور موثر و ارزشمند در مراسم اربعین موجب اعتماد بیشتر مردم به فرهنگ وقف شده است.

قائم مقام سازمان اوقاف تاکید کرد: کارکنان اوقاف در ایام اربعین حسینی  با روحیه جهادی در موکب های حسینی حضور یافتند و به مردم و به زائران خدمت کردند.

وی در ادامه خواستار قدردانی مدیران کل استانها از عناصر فعال موکب های اربعین در سطح ادارات شد.

در پایان این مراسم با حضور قائم مقام سازمان و معاون فرهنگی و اجتماعی ۲۰ نفر از مدیران و مسئولان فعال در موکب های اربعین حسینی تجلیل شدند. همچنین در این مراسم از فعالان فرهنگی قرآنی سازمان اوقاف به شکرانه ختم کامل قرآن کریم قدردانی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: در جلسه ستاد برگزاری مراسمات دهه کرامت در شهرستان مصوب شد جشن‌های زیر سایه خورشید دهه کرامت در تاریخ ۲۶و۲۷ اردیبهشت باحضور خادمان امام رضا (ع) شهرستان بندر ماهشهر برگزار شود.

او می‌گوید: جشن های دهه کرامت با استقبال از خادمان امام رضا (ع) و غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولان شهرستان آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم