Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حاتمی درگفت‌وگو با ایسنا درباره میزان خسارت وارد شده به ناوشکن دماوند که هفته پیش در دریای خزر دچار حادثه شد، اظهار کرد: ما تیمی را برای ارزیابی خسارات وارده به ناوشکن دماوند فرستاده‌ایم.

وی علت حادثه را دریای طوفانی و برخورد ناوشکن با اسکله ذکر کرد و گفت: دو نفر از پرسنل دماوند در اثر این اتفاق مفقود شدند که هنوز پیدا نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی از اهتمام شایسته دلاور مردان آن نیرو در امر انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی از اهتمام شایسته دلاور مردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در امر انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار تقدیر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛ اهتمام شایسته دلاورمردان نیروی هوایی ارتش به امر انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار، نشانه روحیه ایثار و مجاهدت و برگ زرینی در کارنامه پر افتخار ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران است. این جانب ضمن قدردانی از تدابیر ارزنده جناب عالی و همکاران گرانقدرتان در نیروی هوایی ارتش، از درگاه خداوند متعال برایتان توفیق روزافزون در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تأییدات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی را خواستارم.»

کد خبر 744477

دیگر خبرها

  • کشته شدن 1000 نیروی نظامی اوکراین در حملات روسیه/هشدار گروسی نسبت به وقوع حادثه اتمی در نیروگاه زاپوروژیا 
  • ۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» و «گندک» دماوند مسدود شد
  • اسماعیل کوثری: مستندات میزان خسارت وارده به اسرائیل منتشر می‌شود
  • کوثری: مستندات خسارات وارده به صهیونیست‌ها در عملیات «وعده صادق» منتشر می‌شود
  • تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان
  • انتشار مستندات حمله و میزان خسارت وارده به رژیم صهیونیستی
  • قدردانی مسئولان دماوند از هموطن فداکار در رودهن
  • قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک
  • نگرانی گالانت از پاسخ دوباره ایران
  • ۶ هزار و ۸۱۷ کودک ۳ الی ۶ ساله طی سال ۱۴۰۲ در دماوند معاینه شدند