Web Analytics Made Easy - Statcounter

میامی - ایرنا - جمعی از مردم میامی از تعطیل شدن بهسازی و آسفالت محور عباس آباد - کاهک گلایه کرده و تکمیل این طرح را از مسوولان خواستار شدند.

به گزارش ایرنا ، بهسازی و آسفالت این محور برغم انجام 90 درصد کار از سال 93 تا کنون تعطیل شده است.
مختار خالق وردی که سابقه دهیاری روستای عباس را نیز دارد ، در این باره به ایرنا گفت:
اجرای طرح بهسازی وآسفالت محورهای چنداب - گرمسار و میامی -سبزوار بویژه حدفاصل عباس آباد-کاهک که بخشی از جاده سراسری می باشند از سال 88 آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از سال 93 به خاطر کمبود اعتبار این کار تعطیل شده و مسکلاتی را برای مردم این منطقه بوجود آورده است.
خالق وردی گفت: این محور یکی از نقاط حادثه خیز استان سمنان است و تا کنون مسافران زیادی در این راه به خاطر حوادث رانندگی به مصدومیت دچار شده اند.
داوود زنگنه از دیگر اهالی این منطقه نیز با بیان این که محور میامی - سبزوار یکی از راه های پرحادثه استان سمنان است ، گفت: اداره راه و ترابری در سال های گذشته تلاش های زیادی برای ساماندهی این راه انجام داده که قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: بسیاری از مسافران و زایران امام هشتم (ع) نیز که از این مسیر عبور می کنند، به خاطر خرابی راه و تعطیلی بهسازی آن ناراضی هستند.
رضا نوروزی یکی دیگر از اهالی روستای عباس آباد هم گفت: برخی نقاط جاده عباس آباد - کاهک به گونه ای خراب است که امکان بروز حادثه های مرگبار را درپی دارد .
وی تصریح کرد: بعد از روستای عباس آباد به سمت کاهک وضعیت جاده بسیار خراب است و باتوجه به عبور و مرور سالانه میلیون ها زائر و مسافر شایسته نیست این مسیر پرتردد این گونه رهاشود.
مدیرکل راه وترابری استان سمنان پیش از این در گفت وگو با ایرنا بر اتمام این پروژه تاکید کرده و گفته بود : تکمیل این پروژه مستلزم جذب اعتبارملی می باشد و کارهایی در این خصوص انجام شده است .
امیرتیموری رئیس اداره راه وترابری میامی درگفت وگو با ایرنا با تا کید بر اهمیت این محور گفت : تلاش های لازم برای کاهش حادثه های جاده ای دراین محور انجام شده است و امیدواریم باتخصیص بودجه برخی راه های شهرستان بویژه محورعباس آباد-کاهک تکمیل گردد.
وی گفت: راهداری شهرستان میامی با تمام امکانات درمحورهای مواصلاتی شهرستان به دنبال فراهم نمودن شرایط مسافرت و عبور و مرور بدون حادثه می باشد .
وی در باره تامین بودجه و تکمیل این راه هیچ اطلاعاتی به خبرنگار ایرنا نداد.
از مجموع راه های شهرستان میامی حدود340 کیلومتر راه روستایی می باشد، و بخش زیادی از راه های روستایی این شهرستان با حمایت های دولت و مشارکت روستائیان ایمن و بهسازی شده است.
مجموع راه های آسفالت اصلی و فرعی شهرستان میامی 570کیلومتر است .
شهرستان میامی باجمعیتی بیش از40هزار تن درشرق استان سمنان واقع است .
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی**انتشار دهنده: محسن شاکری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد