Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:43:49 GMT

یادداشت خبرگزاری مهر صاحب رتبه برتر کشوری شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۹۴۲۹

یادداشت خبرگزاری مهر صاحب رتبه برتر کشوری شد

قزوین- یادداشت خبرگزاری مهر استان قزوین در جشنواره کشوری رسانه ای ابوذر رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که با هدف شناسایی توانایی و توانمندسازی خبرنگاران، تقویت روحیه خود باوری، ارتقا دانش و سواد رسانه‌ای، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه برگزار ‌شد خبرنگار خبرگزاری مهر استان قزوین صاحب رتبه برتر کشوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر پس از دریافت بیش از ۱۴ هزار اثر از تمامی نقاط کشور در۷ محور شامل: آزاداندیشی، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، عمل انقلابی، مبارزه با تروریسم و موضوع آزاد در قالب‌ مصاحبه، خبر، یادداشت، فیلم و عکس، کلیپ مورد داوری قرار گرفت که ۲۳ اثر به عنوان برترین آثار این دوره پذیرفته شدند.

در این جشنواره مریم کشاورز مسعودیان از خبرگزاری مهر استان قزوین با ارائه یادداشت «خبرنگاران در بی خبری می میرند» توانست رتبه اول کشوری در بخش یادداشت را به خود اختصاص دهد.

این فعال رسانه ای در تعدادی از جشنواره های استانی و کشوری دیگر نیز صاحب رتبه برتر شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد بابایی؛ مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مرحله استانی نخستین جشنواره قرآنی «حیات» به انجام رسیده است، گفت: از این مرحله ۵۷۰ منتخب به مرحله کشوری این دوره راه پیدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی «حیات» در سه بخش آوایی، شفاهی و کتبی و در ۱۴ رشته هم برای آقایان و هم برای بانوان، ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۵ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. 
 
بابایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ما در خلال برگزاری این جشنواره، رونمایی از طرح راویان قرآن در قالب جشنواره «حیات» است که به این منظور یک مجموعه نمایشگاهی نیز برپا می‌کنیم و نشان راوی قرآن را نیز به روایتگران برتر اعطا خواهیم کرد.
 
مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه منتخبان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این جشنواره از ۳۲ استان کشور به این مرحله راه یافته‌اند، گفت: راهیابی به این مرحله از دو طریق بوده است؛ در بخش‌های غیر هنری رقابت استانی ملاک انتخاب برای این بخش بوده و در بخش هنری، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار هنری خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، خوشنویسی، عکاسی و پادکست مستقیم به دبیرخانه جشنواره فرستاده که ارزیابی برای انتخاب برگزیدگان در مرحله کشوری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • اجرای «برنامه توانمندساز» بنیاد ملی نخبگان در مسیر نخبگی
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد