Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@23:06:55 GMT

حساب اغتشاشگران جدای از معترضین است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۹۴۵۱

حساب اغتشاشگران جدای از معترضین است

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز گفت: عد از گذشت 4 دهه شاهد این موضوع بودیم که نسل نو مطالبات خود را بیان کردند.اعتراض حق مردم است، اما زلزله بی اعتمادی مخرب ترین زلزله است و پاسخ اعتراضات سرکوب و تهدید نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 27 دی) گفت: درباره حوادث اخیر به حاکمان، دولتمردان و مسئولان تذکر می دهم که آیا می دانید 5 شهر معترض در استان لرستان وجود داشت؟ این در حالی است که نسل های پیشین مردم در سال 57 با خون خود نوشتند «استقلال، آزادی،جمهوری اسلامی» و در دفاع مقدس نیز در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت 4 دهه شاهد این موضوع بودیم که نسل نو مطالبات خود را بیان کردند.اعتراض حق مردم است، البته حساب اغتشاشگران جدای از معترضین است، اما زلزله بی اعتمادی مخرب ترین زلزله است و پاسخ اعتراضات سرکوب و تهدید نیست.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آشناکردن دانشجویان با زندان مناسب نیست و به جای تشکیل کمیته های امنیتی، باید کمیته‌های اقتصادی و کارآفرینی تشکیل شود و با زبان مشترک به مطالبات تمامی نسل ها توجه شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان روز سه‌شنبه در این حکم، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی باید در چارچوب «نظریه‌ نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» گام‌های مهمی برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این حکم با اشاره به تجارب ارزنده حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام، اهم وظایف دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی را پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان عنوان و تاکید کرد: لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان با این قرارگاه مورد تاکید و انتظار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده همچنین تصریح کرده است که امیدواریم با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام سوابقی همچون معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه بندرعباس و مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم را در کارنامه خود دارد، وی با حفظ سمت معاونت فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان به عنوان دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در این استان منصوب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است