Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - رئيس انجمن پارا اسکي گفت: پنج کشور جهت شرکت در مسابقات کاپ آسيا که بهمن ماه امسال در پيست ديزين برگزار مي شود اعلام آمادگي کرده اند.

به گزارش روز چهارشنبه کميته ملي پارالمپيک، عيسي ساوه شمشکي افزود: اين مسابقات در دو رشته پارا اسکي آلپاين و اسنوبورد در پيست بين المللي ديزين برگزار خواهد شد و امتياز آن براي افزايش رده بندي جهاني ملي پوشان و کسب سهميه بازي هاي پارالمپيک زمستاني بسيار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: تاکنون کشورهاي مغولستان، تاجيکستان، اوکراين، بلژيک و يونان براي حضور در مسابقات کاپ آسيايي اعلام آمادگي کرده اند و تيم ها براي حضور در اين رقابت ها تا آخر هفته فرصت دارند.
رئيس انجمن پارا اسکي اظهار کرد: مسابقات کاپ آسيايي اسنوبورد از 9 تا 13 بهمن و رقابت هاي پارا اسکي آلپاين از 14 تا 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد. شش نفر در رشته اسنوبورد و 10 نفر در رشته آلپاين از کشورمان در اين مسابقات رقابت خواهند کرد.
ساوه شمشکي ادامه داد: مسابقات پارا اسکي کاپ آسيا براي نخستين بار در ايران و در پيست بين المللي ديزين برگزار خواهد شد و اميدواريم ملي پوشان کشورمان بتوانند سهميه بازي هاي پارالمپيک زمستاني کره جنوبي را به دست آورند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزشي ايران و جهان با کانال ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي** 1293** 1545
تنظيم :محمد طاهري* انتشار:
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا