Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@02:39:01 GMT

فیلمبرداری «آنها می آیند» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۹۵۳۲

فیلمبرداری «آنها می آیند» به پایان رسید

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این فیلم، علیرضا اسفندیارنژاد فارغ التحصیل گرایش فیلمنامه نویسی رشته سینما از دانشگاه هنر تهران که پیش از این با فیلم کوتاه «میانبر» برنده تندیس ویژه هیت داوران از دوازدهمین جشنواره فیلم نهال شده بود، «آنها می آیند» را به عنوان تازه ترین فیلم کوتاهش برای اکران در سال ۲۰۱۸ آماده نمایش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری این فیلم کوتاه که سومین ساخته این کارگردان است به تازگی در حوالی احمد آباد مستوفی به پایان رسیده است و داستان دختری را روایت می کند که شبانه برای ملاقاتی به مکانی دورافتاده می رود.

این فیلم با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و همکاری مدرسه ملی سینما تولید شده است و عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: علیرضا اسفندیارنژاد، مدیر فیلمبرداری: سروش علیزاده، صدابردار: هادی معنوی پور، طراح گریم: بابک کشن فلاح، تدوین: محمد نجاریان، لباس: سیما کلانتریان، صحنه: علیرضا میرانجم، بازیگران: ندا جبرائیلی علیرضا ثانی فر مهران مرادی و بهزاد دورانی.

501

آنها می آیند علیرضا اسفندیارنژاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقاط حادثه خیز در ابهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ نقاط حادثه‌خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه‌مدت بر حسب اولویت رفع می‌شود .

استاندار زنجان گفت: به دلیل محدودیت‌های اعتباری عملیات ۲ بانده کردن مسیر قیدار - ابهر زمان‌بر است ولی تلاش می‌کنیم تا با اقدامات مورد نیاز در کوتاه‌مدت از میزان حادثه خیزی این مسیر کاسته شود.

افشارچی با تاکید بر رفع نقاط حادثه‌خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه‌مدت بر حسب اولویت، تصریح کرد: هم اکنون با یک سری اقدامات کوتاه‌مدت، رفع مشکلات جاده قیدار - ابهر را پیگیری می‌کنیم و در بلندمدت هم عملیات تعریض و ۲ بانده کردن آن را در دستور کار داریم که علاوه بر عملیاتی که از سمت قیدار در حال انجام بوده، اجرای طرح از سمت ابهر نیز اجرایی شده است.

وی در ادامه سفر خود به ابهر از پروژه ۲ بانده کردن جاده زندان ابهر به طول پنج کیلومتر و نیز از پروژه ۲۸۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهر ابهر بازید کرد.

دیگر خبرها

  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • خلبان ها در سینما
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!