Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۳۴ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده ای در آذربایجان غربی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش تین‌نیوز، عبدالحسین علی اکبری اظهارداشت: با هدف بهبود شاخصه های ایمنی در جاده های استان و کاهش میزان تخلفات سرعت و سوانح رانندگی، ۴۱ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور در حال اجرا است که از این تعداد ۳۴ سامانه به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۵ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی استان فعال و اطلاعات آن به سامانه جامع و پلیس ارسال می شود، ۹ سامانه دیگر نیز در حال تحویل موقت قرار دارد که در مجموع تعداد این سامانه های در حال بهره برداری به ۳۴ مورد رسیده و در دهه فجر به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

علی اکبری با اشاره به مزیت های استفاده از سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور جاده ای یادآور شد: ثبت سرعت لحظه ای، تصویربرداری از تمامی خودروهای عبوری و سرعت سنجی آنها به تفکیک خودروهای سبک و سنگین و شب و روز از جمله این مزیت ها را شامل می شود که از ثبت سرعت متوسط می توان بعنوان مهمترین مزیت نام برد.

وی عنوان کرد: با تعیین فاصله مکانی دو سرعت سنج متوالی و با عبور ر خودرو از آن دو سرعت سنجش، سرعت متوسط خودرو در طول مسیر محاسبه و در صورت تخلف نسبت به صدور جریمه از طریق سیستم اقدام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ثبت عدم استفاده از کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه از دیگر مزیت های سامانه های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور است.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد