Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش فرهادیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص بحث بررسی عملکرد سرمربی تیم ملی تکواندو در شورا و کمیته فنی فدراسیون و احتمال تغییرات گفت: طبیعی است که کار هر سرمربی، مربی و مسئول در حوزه کاری اش بعد از مدتی مورد بررسی و نقادی قرار بگیرد و سرمربی تیم ملی هم از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شورای فنی فدراسیون تکواندو حدود یک سال است که آغاز به کار کرده است، افزود: در شورای فنی فعالیت بی باک نقد می‌شود و نتیجه آن به کمیته فنی داده خواهد شد تا در خصوص وضعیت همکاری یا قطع همکاری وی تصمیم گیری شود، اما در حال حاضر چیزی در خصوص قطع همکاری وجود ندارد و تنها بحث نقد و بررسی عملکرد مورد نظر است.
رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو با بیان اینکه کار هر مربی در هر رده‌ای باید بررسی شود، گفت: قبلا هم کار فریبرز عسکری در بازی‌های کشور‌های اسلامی و داخل سالن آسیا مورد نقد قرار گرفت. همچنین عملکرد کادر فنی تیم نونهالان در مسابقات جهانی مصر در ۲ بخش دختران و پسران بررسی شد.
وی در خصوص حدس رسانه‌ها و کارشناسان برای تغییرات در کادر فنی تیم ملی افزود: این موضوع طبیعی است به هر حال رسانه‌ها و کارشناسان هم نقطه نظراتی دارند. مقانلو، عسکری، خلیفه و سایر نفراتی که برای سرمربیگری تیم ملی نام برده شده اند، از سرمایه‌های تکواندوی ایران هستند و تجارب ارزشمندی در زمان قهرمانی و مربیگری خود داشته اند، اما باید اجازه دهیم شورای فنی کار بی باک را نقد و بررسی کند و نتیجه را به کمیته فنی بدهد تا در نهایت تصمیم گیری شود.
فرهادیان در مورد آنکه رییس فدراسیون تکواندو در مصاحبه اخیرش با سایت فدراسیون، صحبت از تغییر احتمالی سرمربی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی کرده است، گفت: پولادگر بحث بررسی عملکرد بی باک در مسابقات جهانی را اعلام کرده است، چون خیلی‌ها می‌گفتند چرا کار کادر فنی تیم ملی در رقابت‌های جهانی و چند مسابقه گرندپری (جایزه بزرگ) بررسی نشده است.
وی ادامه داد: طبیعتا اگر ارزیابی در کار باشد بعد از مسابقات گرنداسلم (جایزه بزرگ) و در پایان سال خواهد بود تا کارشناسان حاضر در شورا و کمیته نظراتشان را ارائه دهند. احتمال هر چیزی وجود دارد. ممکن است
بی باک در سمتش ابقا شود و یا تغییر در راس کادر فنی تیم ملی تکواندو داشته باشیم، اما هر اتفاقی که بیافتد مطمئنا به سود تکواندو ایران خواهد بود.
رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: فکر می‌کنم به حدی شورا و کمیته فنی از نفرات نخبه، کارآمد و باتجربه بهره می‌برد که باید این فرصت را بدهیم تا با اطلاع کافی از وضعیت حال تکواندو، اگر تصمیم به تغییر گرفته می‌شود از روی آگاهی باشد و در نهایت به سود تکواندو انجام شود.
وی افزود: در سازمان تیم‌های ملی رویکرد متفاوتی نسبت به گذشته داریم. شاید پیش از این سازمان به طور مستقیم بر عملکرد تیم‌ها و بحث راهبردی آن‌ها تاثیرگذار بود و مداخله داشت، اما اکنون بحث سازماندهی، ساماندهی، پشتیبانی و حمایت تیم‌های ملی را وجود دارد. بحث فنی اگر چه زیرنظر سازمان تیم‌های ملی است، اما کاملا از فعالیت‌های ستادی و مدیریتی این سازمان منفک است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، آزاد راه شیراز-اصفهان، به طول ۲۱۲ کیلومتر طولانی‌ترین آزاد راه کشور است که در سفر دوم رییس جمهور به فارس به بهره برداری رسید، اما نبود دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت در این آزاد راه موجب تصادفات بسیاری شده است.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای فارس به این آزاد راه رفته و موضوع را پی گیری کرده است.

دیگر خبرها

  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست