Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اردبیل، آمادگی دانشگاه‌های استان اردبیل برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اعلام شد. 

به گزارش ایسنا، گودرز صادقی رئیس کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اردبیل و رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این جلسه با بیان اینکه همه ما در خدمت انقلاب هستیم، گفت: برنامه‌های دانشگاه‌ها به نحوی باشد که وضعیت قبل از انقلاب را برای جوانان، دانشجویان و مردم تبیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید از وضعیت قبل از انقلاب درس بگیریم، افزود: دانشگاه‌ها در ایام دهه فجر از متفکران با انصاف برای سخنرانی دعوت کنند تا مسائل مختلفی از جمله اقتصاد، آزادی بیان و غیره قبل و بعد از انقلاب را تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن خواهیم گرفت، گفت: در حال حاضر به خودشناسی و شناخت انقلاب نیاز اساسی داریم و ضروری است جوانان و دانشجویان با فضای انقلاب آشنا شوند.

وی با بیان اینکه مردم حافظان اصلی نظام و انقلاب هستند، افزود: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب، خون شهدا، تدبیر بنیانگذار نظام، درایت مقام معظم رهبری و وحدت مردم با رویکرد بسیار عالی رو به جلو حرکت می‌کند.

حسنی به ضرورت کیفیت بخشی به برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود دانشگاهیان حضور پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن داشته و اساتید دانشگاه‌ها در کلاس‌های درسی در خصوص برکات نظام روشنگری کنند.

عباس فنی اصل رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان اردبیل با اشاره به فعالیت‌های کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اردبیل، گفت: هم اکنون برنامه‌های دانشگاه‌های استان برای اجرا در دهه مبارک فجر جمع بندی شده است.

وی افزود: با توجه به همزمانی دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه، انتظار می‌رود برنامه‌ها به نحوی برگزار شود تا حرمت ایام فاطمیه حفظ شود.

فنی اصل تصریح کرد: انتظار می‌رود دانشگاه‌هایی که در زمینه فضای سایبری و مجازی دارای توانمندی و رشته تحصیلی هستند، نشست‌های آگاه سازی و روشنگری برای دانشجویان و مردم برگزار کنند. 

گفتنی است در ادامه روسای سایر دانشگاه‌های استان نیز به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، مردم یمن امروز جمعه راهپیماییهایی را برای حمایت از مردم غزه برگزار کردند و ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در گورهای جمعی این شهر، بر اهمیت اقدامات مردمی و رسمی در حمایت از این مردم تأکید کردند.

مردم یمن ضمن درخواست مجدد برای ایجاد گذرگاههای زمینی امن، تأکید کردند که از طریق این گذرگاهها خود را به فلسطین خواهند رساند تا در کنار نیروهای مقاومت، وارد درگیری مستقیم با صهیونیستها شوند.

در بیانیه پایانی این راهپیماییها، ضمن تبریک به نیروهای مسلح یمن به خاطر عملیاتهای اثربخش در برابر رژیم صهیونیستی، از نیروهای یمنی خواستند که عملیاتهای خود را علیه صهیونیستها افزایش دهند.

مردم یمن ضمن تمجید از عملیاتهای نیروهای مقاومت در لبنان و عراق علیه اسرائیل، از همه ملتهای آزاده جهان خواستند که با سلاح «تحریم کالاهای اسرائیلی و آمریکایی» به جنگ با صهیونیستها بروند.

در ادامه عملیاتهای یمن علیه صهیونیستها، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح این کشور روز گذشته خبر داد که نیروهای موشکی یمن چندین موشک و پهپاد به سمت کشتی «ام‌اس‌سی داروین» در خلیج عدن شلیک کردند.

یحیی سریع تصریح کرد نیروهای مسلح یمن کماکان با جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

وی همچنین گفت که عملیات نیروهای مسلح یمن تا زمان پایان تجاوزگری‌های اسرائیل و برداشتن حصر نوار غزه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 847265 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین یمن

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین