Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@12:01:05 GMT

آماری از زنان سرپرست خانوار در همدان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۹۶۱۸

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، طاهره دوروزی، مدیرکل امور بانوان استان همدان چهارشنبه 27 دی ماه در کارگروه تخصصی بانوان، با اشاره به حمایت از زنان سرپرست خانوار و تشکیل یک انجمن در راستای حمایت‌ از این قشر در سطح استان، اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار متولی خاصی ندارند و آمار مشخصی از آنها وجود ندارد لذا باید راهکاری برای این قشر در استان در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ایجاد بازارچه مخصوص عرضه محصولات خانگی زنان سرپرست خانوار در همدان، تصریح کرد: شهرداری و فرمانداری باید گزارشی در این خصوص ارائه دهند تا این بازارچه در استان تشکیل شود.
مدیرکل امور بانوان استان همدان با بیان اینکه از سال 93 در حال پیگیری تشکیل این بازارچه هستیم و چندین مکان برای آن نیز در نظر گرفته شد اما به نتیجه نرسید، ادامه داد: 12 اسفندماه یک نمایشگاه عرضه محصولات خانگی در همدان برگزار خواهد شد و ما نیز به دنبال عرضه محصولات خانگی زنان سرپرست خانوار در آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه فرمانداری باید متولی ایجاد این مکان و شهرداری و راه‌ و شهرسازی دستگاه‌های همکار در این زمینه باشند، تاکید کرد: باید یک مکان و بازارچه مخصوص برای عرضه کالاهای خانگی زنان سرپرست خانوار تشکیل شود.
مدیرکل‌ زندان‌های استان همدان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حمایت از همسران زندانیان و ارائه خدمات به آنها، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اقدامات انجام گرفته در این زمینه بوده است.
حسن محمد‌یاری با بیان اینکه 710 نفر از همسران زندانیان تحت این آموزش‌ها قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: در سال جاری نیز یک‌هزار و 991 نفر این آموزش‌ها را گذرانده‌اند.
وی با بیان اینکه در راستای مبارزه با بی‌سوادی همسران و فرزندان زندانیان اقدامات خوبی با آموزش و پرورش استان انجام داده‌ایم، افزود: کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در رشته‌های قالی‌بافی، خیاطی، سفالگری و... با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود و با اعطای مدرک وام‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده است.
مدیرکل‌ زندان‌های استان همدان با اشاره به مشکلات خانواده‌های زندانیان به دنبال قطع بیمه سلامت، خاطرنشان کرد: قطع شدن خدمات‌دهی بیمه سلامت، زندانیان و خانواده‌های آنها را با چالش‌های زیادی روبرو کرده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899737

دیگر خبرها

  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند