Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسری اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در اکثر مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، محمدرضا بسامی در همایش تجلیل از مدیران ممتاز کشوری برنامه تعالی مدیریت مدرسه که امروز چهارشنبه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار  کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه مورد استقبال مدیران مدارس استان قرار گرفته و همین آموزش و پرورش استان را مصمم به تسری اجرای این طرح در اکثر مدارس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برنامه تعالی مدیریت مدرسه را تمرین اداره یک مدرسه و یا نهاد دیگر عنوان کرد و افزود: بازتاب عدم اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه توسعه نامتوازن و ناموزون آموزش و پرورش خواهد بود.

بسامی از دانش آموزان به عنوان مدیران و مسئولان فردای کشور یاد کرد و افزود: طرح تعالی مدیریت مدرسه در تلاش است تا دانش‌آموزان را افرادی قانون مدار بار آورده و از این طریق  جامعه را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

وی با یادآوری اینکه این طرح از مدارس شروع می‌شود و در قالب آن دانش‌آموز، معلم، مدیر و محیط آموزشی منزلت پیدا می کنند، از مدیران مدارس استان خواست تا برای اجرای مطلوب برنامه تعالی مدیریت مدرسه برنامه‌ریزی کنند.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به رشد روز افزون رسانه‌ها در جامعه اظهار کرد: قدرت رسانه‌ها انکار ناپذیر است، تا جایی که می توان ادعا کرد که امروز رسانه‌ها سایر منابع کسب اطلاعات از جمله معلم را در حاشیه قرار داده‌اند.

وی یادآوری کرد: با اجرای مطلوب طرح هایی مثل برنامه تعالی مدیریت مدرسه می توان نحوه استفاده مطلوب از رسانه‌ها را به جامعه آموزش داد و از این طریق جامعه را از آسیب هایی که ممکن است آنها را تهدید کند، نجات داد.

 لازم به ذکر است؛ سال گذشته 108 مدرسه استان کرمانشاه مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه بودند که چهار مدرسه رتبه ممتاز کشوری را کسب کردند و مدیران این مدارس مورد تقدیر قرار گرفتند. امسال نیز 324 مدرسه استان کرمانشاه مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه شده‌اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت

مراد کلوندی دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : خانواده‌هایی که نوآموز کلاس اولی دارند، از ۱۵ اردیبهشت می‌توانند برای ثبت‌نام فرزندانشان به مدارس استان مراجعه کنند.

 کلوندی با بیان اینکه بهترین مدرسه برای دانش‌آموزان نزدیکترین مدرسه به محل سکونت آنهاست، از خانواده‌هایی که نوآموز کلاس اولی دارند، خواست برای ثبت‌نام فرزندانشان به نزدیکترین مدرسه محل زندگی خود مراجعه کنند.

 کلوندی با اشاره به الزامی بودن انجام سنجش سلامت برای ثبت نام کلاس اولی‌ها در مدارس، گفت: توصیه می‌شود نوآموزان کلاس اولی که پیش از این سنجش سلامت نشده‌اند، حتما برای سنجش سلامت اقدام کنند تا هنگام مراجعه به مدارس برای ثبت‌نام با مشکل مواجه نشوند.

 دبیرستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه پیش‌بینی کرد، مهر ماه امسال ۳۰ هزار و ۲۸۶ نوآموز کلاس اولی در استان راهی کلاس درس شوند.

کلوندی افزود: مهر سال گذشته ۳۱ هزار و ۹۸۳ کلاس اولی در مدارس استان ثبت‌نام شدند که ۱۶ هزار و ۷۵۶ نفر آنها پسر و بقیه دختر بودند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت
  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش