Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:24:26 GMT

تداوم پرواز ذوب‌آهن با بال‌های صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۴۹۶۷۷

تداوم پرواز ذوب‌آهن با بال‌های صنعت نفت

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، میزبان تیم صنعت نفت آبادان است. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته پنجم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنج‌شنبه 28 دی‌ماه با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها ذوب آهن، در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان‌، مقابل تیم صنعت نفت آبادان به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن و صنعت نفت، نبرد محکومین به برد

ذوب‌آهن این روزها در اوج قرار دارد، تیمی که در نیم‌فصل اول رکوردار تساوی شده و با نتایج سینوسی، صدای منتقدان را در‌آورده بود، در چند هفته خیر نه تنها راه نتیجه‌گیری را به خوبی یاد‌گرفته، بلکه بازی به بازی، به فرم ایدهآل خود نزدیکتر می‌شود. نگاهی به چند دیدار گذشته این تیم به ویژه بازی آنها مقابل سپاهان، گویای این واقعیت است که بازیکنان ذوب‌آهن با تفکرات سرمربی خود به خوبی عجین شده و درک نسبتا کاملی از وظایف خود در زمین و حرکات سایر هم تیمی‌هایشان پیدا کرده‌اند.

پیوستن 3 بازیکن موثر در نیم‌فصل به ذوب‌آهن، در کنار بازگشت پرقدرت رجب‌زاده و حدادی‌فر و اوج‌گیری مرتضی تبریزی‌، خیال قلعه‌نویی را برای اجرای تفکراتش راحت کرده است. یکی از تفاوت‌های سبز‌پوشان اصفهانی با نیم‌فصل نخست، اشتیاق و حضور پر‌تعداد به حمله در بازیکنان این تیم است.امری که سبب شده مهاجمان تیم بهره‌وری بهتری از موقعیت‌های ایجاد شده، داشته باشند.

ذوب‌آهن که حالا با کسب 4 برد و یک تساوی از 5 بازی آخر خود، بهترین تیم لیگ از‌نظر نتیجه‌گیری در چند هفته اخیر بوده و به یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه آسیایی تبدیل شده است، در ابتدای پیچ خطرناک لیگ این تیم، باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود. بازی که در صورت عدم نتیجه‌گیری، تبعات زیادی را می‌تواند برای ذوب‌آهن به همراه داشته باشد.

ذوب‌آهن در هفته‌های بیست دوم تا بیست و ششم، 5 بازی سنگین مقابل تیم‌های سایپا، پدیده، استقلال تهران، پارس جنوبی و تداکتورسازی دارد و همین لزوم کسب برد و اندوختن هر 3 امتیاز این دیدار را مشخص می‌سازد. سبزپوشان اصفهانی با توجه به رقابت نزدیک تیم‌های دوم تا هفتم جدول فرصت کوچکترین اشتباهی ندارند و همین امر، کار را برای آنها تا حد زیادی می‌تواند سخت کند. اما قلعه‌نویی نشان‌داده که به سادگی از موقعیت پیش‌آمده برای نزدیکتر شدن به صدر جدول نمی‌گذرد.

در آن‌سو تیم صنعت نفتی قرار‌دارد که با توجه به عدم نتیجه‌گیری در چند هفته اخیر، محکوم به برد در این بازی است. طلایی‌پوشان آبادانی در 4 بازی آخر خود 2 باخت‌، یک تساوی و یک برد داشته‌اند. صنعت نفت از خط حمله خوبی برخوردار است، حضور جاسم کرار در کنار 2 بازیکن خارجی این تیم، اگستو سزار و لوسیانو پریرا می‌تواند خط دفاعی هر تیمی را آزار دهد. بازی هفته گذشته این تیم مقابل پارس جنوبی و زدن گل تساوی در دقایق پایانی بازی و موقعیت‌های پرشماری که روی دروازه پارس جنوبی ساختند، نشان‌دهنده قدرت تهاجمی و جنگجویی این تیم است.

نقطه ضعف طلایی‌پوشان آبادان، در خط دفاعی آنها است. خوردن 23 گل در 19 بازی و ثبت تراز منفی 3 تفاضل گل‌ زده از پاشنه آشیل این تیم در برابر رقبا بر‌می‌دارد.ن قطه ضعفی که با توجه به اوج‌گیری مهاجمان ذوب‌آهن به ویژه مرتضی تبریزی‌، می‌تواند کار را برای تیم آبادانی سخت کند. با این وجود قدرت جنگندگی و انگیزه وافر شاگردان کمالوند، می‌تواند برگ برنده آنها در بازی سنگین روز پنج‌شنبه باشد. باید منتظر ماند و دید هوش قلعه‌نویی بر اشتیاق صنعت نفت پیروز می‌شود یا نه.

بهترین گلزنان 2 تیم

مرتضی تبریزی با 8 گل، بهترین گلزن ذوب‌آهن است.

صنعت نفت با 2 غائب در اصفهان

مسعود ابراهیم‌زاده و سعید لطفی 2 غائب تیم صنعت نفت برای این بازی هستند که به دلیل محرومیت این دیدار را از دست دادند.

اتفاق ویژه

یکی از جذابیت‌های این بازی، حضور قاسم حدادی‌فر در ترکیب ذوب‌آهن است. بازیکن پرتجربه‌ای که سابقه بازی در ترکیب صنعت نفت را در کارنامه دارد.

ترکیب احتمالی صنعت نفت

سوشا مکانی، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، حسین ساکی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، ریکانی، زبیر نیک‌نفس، محمد امین درویشی، میلاد جهانی، لوسیانو پریرا

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، میلاد فخرالدینی، محمد ستاری، اکبر ایمانی، سیدمحمد حسینی، حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی

سرمربی: قلعه‌نویی

برنامه بازی‌های لیگ

پنج‌شنبه 28 دی‌ماه

پرسپولیس_ گسترش‌فولاد

تراکتورسازی_ سایپا

پارس جنوبی_ استقلال خوزستان

جمعه 8 دی‌ماه

سپیدرود_ سپاهان

پدیده_ استقلال

فولاد_ پیکان

نفت تهران_ مشکی‌پوشان

انتهای پیام/ز

R41346/P41362/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

به گفته سخنگوی صنعت برق در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

رجبی مشهدی ادامه داد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت : بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت های توزیع واریز خواهد شد و اکنون شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • تداوم سامانه بارشی تا آخر هفته در فارس