Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ذوب‌آهن روز پنج‌شنبه‌، در راستای هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر، میزبان صنعت نفت آبادان است و آمار دیدارهای این دو تیم، نکات قابل توجهی را مرح می‌کند. ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم ذوب‌آهن روز پنج‌شنبه، در راستای هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر، میزبان صنعت نفت آبادان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 2 تیم در طول ادوار لیگ‌برتر، 13 بار مقابل هم به میدان رفته‌اند که هر تیم، 4 پیروزی داشته و 5 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. باید منتظر ماند و دید ذوب‌آهنی که در هفته‌های جاری‌، به فرم ایده‌آل خود رسیده و اوج‌گیری دوباره را آغاز کرده است، موفق به کسب پنجمین برد، می‌شود و یا صنعت نفت، این گوی را خواهد ربود؟

لیگ برتر فصل 82_81

دور رفت

صنعت نفت 1_ ذوب‌آهن صفر

دور برگشت

ذوب‌آهن 2_ صنعت نفت 3

لیگ برتر فصل 87_86

دور رفت

ذوب‌آهن 2_ صنعت نفت 1

دور برگشت

صنعت نفت 1_ ذوب‌آهن 1

لیگ برتر فصل 90_89

دور رفت

صنعت نفت 2_ ذوب‌آهن1

دور برگشت

ذوب‌آهن 6_ صنعت نفت صفر

لیگ برتر فصل91_90

دور رفت

ذوب‌آهن 1_صنعت نفت 3

دور برگشت

صنعت نفت 1_ ذوبآهن 1

لیگ برتر فصل 92_91

دور رفت

صنعت نفت1_ ذوب‌آهن 2

دور برگشت

ذوب‌آهن صفر_ صنعت نفت صفر

لیگ برتر فصل 95_96

دور رفت

صنعت نفت صفر_ ذوب‌آهن 3

دور برگشت

ذوب‌آهن 1_ صنعت نفت 1

لیگ برتر فصل 97_96

صنعت نفت 2_ ذوب‌آهن3

جام حذفی

2 تیم در جام حذفی فقط یک بار باهم رو به رو شده‌اند که بازی به نفع ذوب‌آهن خاتمه یافته است

فصل 89_88

مرحله یک شانزدهم نهایی

ذوب‌آهن 2_ صنعت نفت صفر

مربیان مشترک

بیژن ذوالفقار نسب، فیروز کریمی و مجتبی تقوی 3 مربی نام‌آشنایی هستند که تا‌کنون سابقه مربیگری در هر 2 تیم را داشته‌اند.

بازیکنان مشترک

نامدار‌ترین ستاره‌ای که سابقه بازی برای هر 2 تیم را داراست، قاسم حدادی‌فر، بازیکن باسابقه و متعصب ذوب‌آهن است که مدتی به عنوان یار قرضی صنعت نفت آبادن به میدان رفته است.

انتهای پیام/ز

R41346/P41362/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سلیمانی مهاجم تیم فوتبال ملوان که در ابتدای فصل و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از باشگاه ذوب آهن راهی این تیم شده بود پس از شکایت مسئولان ذوب آهن با محرومیتی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد که پس از آن کمیته استیناف رأی این بازیکن را به یک ماه و نیم کاهش داد.

سلیمانی که پیش محرومیت توانسته بود برای ملوان یک گل به ثمر برساند، در اواخر سال ۱۴۰۲ بار دیگر به ترکیب این تیم بازگشت و در ۴ بازی آخر ملوان برابر استقلال تهران، فولاد خوزستان، گل گهر و صنعت نفت توانست در هر ۴ بازی برای تیم خود گلزنی کند.

ملوان در سال ۱۴۰۳، تاکنون ۳ بازی با تیم‌های نساجی، پرسپولیس و سپاهان انجام داده که سلیمانی تنها برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشد تا کماکان به روند خوب خود ادامه دهد. تیم‌های ملوان و سپاهان امروز یکشنبه دو اردیبهشت در هفته بیست و چهارم به مصاف هم رفتند که سلیمانی زننده گل اول تیمش بود. او اکنون در جدول گلزنان ۷ گله است و همراه با رضا جعفری بهترین گلزنان این تیم به حساب می‌آیند. نکته دیگر در رابطه با سلیمانی این است که این بازیکن توانسته برابر دو تیم بالانشین استقلال تهران و سپاهان برای ملوان گلزنی کند که نشان دهنده کیفیت بالای این بازیکن است.

کد خبر 6084701

دیگر خبرها

  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل