Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛مراسم گرامیداشت روز هوای پاک در شهر جدید هشتگرد برگزار شد.

محمودی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ گفت: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده و با همکاری اداره آموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت در پیش بودن روز هوای پاک (۲۹ دیماه) ، کارشناسان اداره ضمن حضور در مدرسه نو بهاران و اسفندار  شهرجدید هشتگرد ، از نزدیک درخصوص مسائل مرتبط با آلودگی هوا با دانش اموزان تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش آموزان با اجراي سرود و ارائه نقاشی و تحقیق در خصوص هوای پاک این روز را گرامی داشتند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بارش باران و وزش باد در همدان

محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: از فردا تا ۵ روز آینده آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری و در ساعاتی از بعدازظهر افزایش ابر و ورزش موقت باد را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از نظر تغییرات دمایی روند افزایش دما را طی روزهای آینده در استان خواهیم داشت افزود: روز گذشته بیشینه دما از قهاوند با ۱۴ درجه و صبح امروز دمای کمینه از گل تپه و رزن با منفی ۱ درجه بوده است و دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۲ و۱ درجه در نوسان بوده است.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز افزایش ابر و احتمال رگبار خفیف باران و ورزش باد را در برخی از نقاط استان وجود دارد.

کد خبر 6064164

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود
  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود
  • استقبال از فصل بهار، فصل شکوفایی درختان در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند
  • افزایش نسبی دمای هوای تهران
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر