Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سیدمجتبی میرلوحی مشهور به «نواب‌صفوی» در سال 1303 در خانواده‌ای روحانی در محله خانی‌آباد تهران چشم به جهان گشود. «نواب» نام‌خانوادگی مادرش بود که این مبارز نستوه به عنوان لقب خود انتخاب کرد.

به گزارش تسنیم، او پس از این که سال‌ها عمر و جوانی خود را وقف جهاد علیه رژیم مستکبر پهلوی و بیگانگانی که در خاک ما جولان می‌دادند نمود؛ سرانجام در 27 دی‌ماه 1334 به همراه سه تن از هم‌پیمانان خود تیرباران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مقام معظم رهبری در سال 1389 و در آستانه‌ سالروز شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی دست‌نوشته‌ای را بر یکی از عکس‌های ایشان نگاشتند که تصویر آن را مشاهده می‌کنید:

 

بسمه‌تعالی
سلام بر آن پیشاهنگ جهاد و شهادت در زمان ما
سیدعلی خامنه‌ای

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرکز هنرهای تجسمی انقلاب (مهتا) به مناسبت سالروز عروج شهید نواب صفوی مجموعه پوستر «سلام بر آن پیشاهنگ جهاد و شهادت در زمان ما» را در قالب دو طرح منتشر کرد که در ادامه تصاویر آن را مشاهده می‌کنید:

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه به شهادت می‌رسد

آنروا گزارش داد: شمار زیادی از کودکان در حملات شدید و کورکورانه اسرائیل جان خود را از دست می‌دهند.

این گزارش همزمان با آن منتشر می‌شود که رژیم صهیونیستی در ادامه تخریب هدفمند نظام بهداشتی و درمانی نوار غزه، بزرگترین کارخانه داروسازی این باریکه در شهر دیرالبلح را بمباران کرده است.

شهرداری دیرالبلح تأکید کرد: هدف رژیم صهیونیستی از این اقدام، تخریب امکانات نوار غزه، غیر قابل سکونت کردن آن و همچنین تکمیل پازل تخریب هدفمند کلیه بخش‌های مورد نیاز برای بقای فلسطینی‌ها در سرزمینشان است.

از سوی دیگر، سخنگوی وزارت بهداشت غزه امروز با اشاره به عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه مراکز درمانی، گفت که بیمارستان‌های شمال نوار غزه به طور کامل تخریب شده‌اند و کودکان به طور عمدی و سازماندهی‌شده هدف قرار گرفته‌اند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت که رژیم اشغالگر، عملیات نظامی سازماندهی شده علیه نظام بهداشت و درمان نوار غزه انجام می‌دهد.

وی گفت که رژیم اشغالگر به دنبال کوچاندن اجباری فلسطینیان از شمال نوار غزه به جنوب آن است و عملیات هدف قرار دادن بیمارستان‌های نوار غزه نیز به صورت هدفمند انجام می‌شود.

القدره افزود: رژیم صهیونیستی به طور عمدی و سازماندهی‌شده کودکان غزه را ترور می‌کند و این رژیم تاکنون ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک را به صورت مستقیم هدف آتش قرار داده و به شهادت رساند و علاوه بر آن ۳۰ کودک نیز بر اثر سوء تغذیه جان باختند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز ظهر امروز شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۴ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ شهروند فلسطینی را شهید و ۶۸ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۴۹ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۶ هزار و ۹۰۱ نفر رسید.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ | صحنه‌ای از یک فیلم که در این جشنواره رد شده بود | تصاویر
  • هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه به شهادت می‌رسد