Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:باشگاه رئال مادرید با جدایی کریستیانو رونالدو اعلام کرد. پرز رییس این باشگاه مادریدی دیگر حوصله توقعات بی پایان این فوق ستاره پرتغالی را نداشت.به گزارش خرداد به نقل از صدا و سیما ، صفحه نخست روزنامه های ورزشی دیروز اسپانیا مملو از اخبار مربوط به جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بود.در روزهای اخیر بحث بازگشت این پرتغالی ناراضی به منچستریونایتد بارها شنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال در این فصل بسیار بد نتیجه گرفته است، به طوری که اکنون در رتبه دوم جدول به سر می برد و حتی بیم آن می رود که سهمیه اروپایی فصل آینده را از دست بدهد.بسیاری افت شدید را رئال را نتیجه افت شدید کریستیانو رونالدو می دانند، ستاره ای که در هفته های اخیر مدام به باشگاه پیام داد که دستمزدش باید برابر با دستمزد ستاره های بارسلونا و پاری سن ژرمن یعنی مسی و نیمار باشد اما پرز رییس باشگاه که از توقعات این ستاره 33 ساله خسته شده به او پیام داد که هر جا بخواهد می تواند برود.روز دوشنبه نشریه آس از خشم شدید رونالدو به خاطر بدقولی پرز پرده برداشت و از تمایل او برای بازگشت به منچستریونایتد خبر داد و دیروز نشریه رکورد نیز خبری در همین رابطه منتشر کرد مبنی بر اینکه رئیس باشگاه رئال مادرید به ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو اعلام کرده است که می تواند پیشنهادات رسیده برای این بازیکن را بررسی کند و اگر او مایل به جدایی است، مخالفتی با آن ندارند. برچسب ها: رونالدو ، رئال ، باشگاه رئال مادرید

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در حال حاضر بیشتر از کریستیانو رونالدو با رئال مادرید قهرمانی لالیگا کسب کرده است. دیروز قهرمانی 36 رئال مسجل شد و به این ترتیب وینی توانست به سومین قهرمانی خود در لالیگا برسد که یکی بیشتر از کریستیانو رونالدو است.

کریستیانو علی‌رغم اینکه یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بوده، تنها دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شد (2012 و 2017). بله، او چهار لیگ قهرمانان، سه جام باشگاه‌های جهان، سه سوپرجام اروپا، دو کوپا دل ری و دو سوپرجام اسپانیا را نیز با رئال کسب کرد.
وینی در سال‌های 2020، 2022 و 2024 توانسته با رئال قهرمان لالیگا شود. وینی همچنین یک لیگ قهرمانان، یک کوپا دل ری، دو سوپرجام اروپا، دو جام باشگاه‌های جهان و سه سوپرجام اسپانیا و در مجموع یازده جام با رئال کسب کرده در حالی که فقط 23 سال سن دارد. وینی می‌تواند امسال با رئال دومین لیگ قهرمانان خود را نیز فتح کند.

دیگر خبرها

  • هری کین: رونالدو بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • انتخاب هری کین: کریستیانو رونالدو بالاتر از مسی بهترین تمام‌کننده تاریخ فوتبال است
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی
  • توصیه عجیب مارسل دسایی به ام باپه: به جای رئال مادرید، برو عربستان!
  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد