Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: برنامه های نخستین جشنواره ملی قدردانی از پایان نامه ها و رساله های علوم انسانی، در نشستی خبری به میزبانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تشریح می شود.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان: نشست خبری جشنواره ملی «قدردانی از پایان نامه ها و رساله های علوم انسانی» روز یکشنبه، اول بهمن از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست دکتر حسینعلی قبادی، رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دیگر دست اندرکاران حاضر، در مورد نخستین جشنواره قدردانی از پایان نامه و رساله های علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال اطلاعات و آمارها را ارائه می کنند.

 

گفتنی است، این نشست در سالن اندیشه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آیینه وند(64 غربی) برگزار می شود.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این جلسه، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

سیار پیش‌بهار گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی