Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@20:18:54 GMT

شانس رونالدو برای کسب جایزه لاروس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۰۰۱۱

شانس رونالدو برای کسب جایزه لاروس

فوق ستاره پرتغالی این شانس را دارد جایزه لاروس را کسب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته اسامی نامزدهای جایزه لاروس ۲۰۱۸ منتشر شد و این جایزه هر ساله به بهترین های دنیای ورزش از لحاظ فردی و تیمی اعطا می شود. در این لیست که نام بزرگانی چون راجر فدرر، رافائل نادال و لوئیس همیلتون به چشم می خورد، کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال و مرد سال فوتبال جهان نیز حضور دارد و این شانس را دارد تا این عنوان را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا وی در توئیتر رسمی اش چنین واکنش نشان داد:

باعث افتخارم است که در بین نامزدهای جایزه لاروس ۲۰۱۸ به عنوان ورزشکار برتر سال حضور دارم. این عنوان تنها با تلاش تیمی رئال مادرید میسر شده است و من می خواهم از همه هم تیمی هایم و همه رسانه های دنیا که من را در این بین قرار داده اند، تشکر کنم.

گفتنی است بهترین های ورزش در سال ۲۰۱۸ به زودی در موناکو برگزیده خواهند شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو