Web Analytics Made Easy - Statcounter


جدیدترین آلبوم محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با عنوان «بی محابا» منتشر شد.

به گزارش امتداد نیوز، جدیدترین آلبوم محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی با عنوان «بی محابا» به آهنگسازی ابراهیم طهرانی پور توسط مرکز موسیقی رها منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

قطعات ای عشق، کوی خرابات، بی‌کمترین بهانه، وعده دیدار، بی‌کلام‌سواران با اشعاری از نعمت الله شمسی پور، عصمت بخارایی، زنده‌یاد حسین امینی و مولانا همراه است که توسط پویا سرایی ساخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگفته نماند «میخانه» و «یار با ماست» دو قطعه دیگر از این آلبوم را تشکیل می‌دهند که با اشعاری از حافظ و با تنظیم امیرحسین و امیرفرهنگ اسکندری و تکنوازی تنبور تولید شده اند.

نوازندگانی که در این آلبوم همکاری داشته‌اند ابراهیم و امیرحسین طهرانی پور (تنبور)، عبدالرضا رهنما (تنبور)، میثم مروستی (ویولن و آلتو) و علی جعفری پویان (ویولن)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، حسین رضایی‌نیا (دف)، امیرفرهنگ اسکندری و آزاد میرزاپور (عود)، زکریا یوسفی (سازهای کوبه ای) و علیرضا دریایی و امیرحسین اسکندریان (کمانچه) هستند.

true برچسب ها : آلبوم موسیقی خواننده محمد معتمدی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت والیبالیستهای بوکانی و مهابادی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرمربی تیم ملی والیبال ایران از ۳۹ بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

متین-احمدی از بوکان و  محمد-بربست از مهاباد جزو بازیکنانی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.

 

پاسور: محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد و ایلشن داوودی‌پور

دریافت کننده قدرتی: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایوفرمنش، مرتضی شریفی، آرمین افشین‌فر، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، علی حق‌پرست

مدافع میانی: سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی‌زاده، محمد فلاح، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح آبادی فراهانی، یوسف کاظمی و متین احمدی

قطر پاسور: امیر غفور، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، مهدی رضایی، محمد بربست، رضا رضایی، علیرضا عبدالحمیدی، امیرحسین صداقت و سید امیرحسین ساداتی

لیبرو: مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، مهران توانا

دیگر خبرها

  • دعوت والیبالیستهای بوکانی و مهابادی به اردوی تیم ملی
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد، اما حالا...
  • عکس| دیدار علی دایی و خواننده لس‌آنجلسی در آمریکا
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد اما حالا...
  • جنجال در کنسرت فرزاد فرزین؛ پخش صدای آقای خواننده در حین سکوت روی صحنه (فیلم)
  • یاسینی رکورددار کنسرت در سال ۱۴۰۲ / در مسیر همایون یا یگانه