Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: با هدف طرح تحول نظام سلامت، عملیات ساخت پانسیون های پزشکان متخصص در جنوب سیستان و بلوچستان با جدیت دنبال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، دکتر مصطفی امینی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان های سرباز و نیکشهر،  اظهار کرد: با هدف اجرای طرح تحول نظام سلامت و حضور پزشکان متخصص در بیمارستان ها و کاهش زمان حضور کادر درمانی بر بالین بیماران،  پروژه 16واحدی پانسیون پزشکان متخصص بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) با حدود 30درصد پیشرفت فیزیکی درحال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه 16واحدی با هدف اسکان پزشکان متخصص در محیط بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)  با زیربنای هزار و 400متر زیر و با اعتباری بالغ بر 17میلیارد ریال پس از پایان به یکی از بزرگترین پانسیون های پزشکان متخصص جنوب استان تبدیل خواهد شد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به اینکه پروژه 6واحد پانسیون متخصصین بیمارستان محمدرسول الله(ص)نیکشهر بزودی به پایان خواهد رسید، بیان کرد: برای حل مشکلات اسکان پزشکان متخصص در بیمارستان ولایت سرباز نیز 2واحد دیگر در محل این بیمارستان ساخته شده و تحویل کادر درمانی شده است،

وی همچنین با اشاره به اتمام احداث مراکز درمان بستر فنوج و دلگان، خاطرنشان کرد: تجهیزات مورد نیاز برای این مراکز درمانی خریداری شده و در حال حاضر عملیات نصب و جانمایی آن در حال اجراست.

امینی اذعان داشت: کادر درمانی و نیروی انسانی مورد نیاز برای مراکز درمان بستر فنوج و دلگان نیز جذب و تعیین تکلیف شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بزودی پروژه های پانسیون های اقامتی مراکز درمان بستر فنوج و دلگان آغاز می شود، گفت: برای این دو مرکز نیز 8 واحد اقامتی پیش بی نی شده که در هر یک از این دو مرکز یک پانسیون 4واحدی  ساخته خواهد شد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر در پایان تصریح کرد: متراژ و زیربنای پروژه های مذکور 2هزار و 900متر مربع می باشد و در مجموع اعتباری بالغ بر 32میلیارد ریال برای این پروژه ها در نظر گرفته شده تا کادر درمانی در محل بیمارستان ها حاضر بوده و در کوتاه ترین زمان بر بالین بیماران حاضر شوند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گروهی از پزشکان خیر و متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و چابهاربا حضور در شهر قصرقند به مدت سه روز خدمات پزشکی و داروی رایگان به بیماران این شهر ارائه کردند.
سرپرست این گروه خیری گفت این پزشکان در بخش‌های زنان و زایمان مامایی چشم پزشکی ارتوپدی و آزمایشگاهی به ارائه خدمات می‌پردازند.
خانم بیژن فرافزود:علاوه بر ویزیت رایگان بیماران یکصد میلیون تومان دارو و خمیر دندان و مسواک بصورت رایگان توسط خیران برای بیماران و مراجعه کنندگان قصرقندی تهیه شده است.
وی گفت مردم قصرقند از حضور این پزشکان خیر استقبال خوبی داشته اند و بیش از دو هزار نفر از بیماران این شهر در مدت سه روز بصورت رایگان ویزیت شدند.
گفتنی است شهرستان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان