Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: مقابله با کج روی ها و مبارزه با انتشار شبهات علیه فقه شیعه از جمله عوامل تاسیس جمعیت فدائیان اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی با بیان اینکه شهید مجتبی میرلوحی مشهور به نواب صفوی یک روحانی شیعی جلیل القدر بوده و علاقه زیاد به علم باعث شده که در نجف اشرف تحصیل کند، گفت: نواب هم زمان با تحصیل عطر می ساخت و می فروخت و از این راه امرار معاش می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تعصب دینی وطنی، تسلط کامل بر فقه تشیع، مقابله با کج روی ها و مبارزه با انتشار شبهات علیه فقه شیعه را از جمله عوامل تاسیس جمعیت فدائیان اسلام دانست و افزود: در آن زمان شبهات زیادی بر عیله فقه شیعه وجود داشت که نواب صفوی برای مقابله با کج روی ها و کج اندیشی ها به ایران آمد و جمعیت فدائیان اسلام را تاسیس کرد.
 
امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: نواب صفوی به همراه سه تن از همرزمان خود در ۲۷ دی ماه ۱۳۲۴ از طرف رژیم شاهنشاهی محکوم و تیرباران شد.
 
وی توضیح داد: شهید نواب صفوی و یارانش  که با وحدت و همدلی در مقابل دسیسه ها و توطئه های رژیم مزدور پهلوی ایستادگی کردند به فدائیان اسلام مشهور هستند.
 
رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی شهرستان سراوان اقدامات ایثار گونه به صورت علنی، نظریه تشکیل حکومت شیعه و اعلام انزجار از حکومت شاهنشاهی را از فعالیت های نواب صفوی در دوران پهلوی عنوان کرد و بیان داشت: استکبار و رژیم مزدور پهلوی چشم دیدن فعالیت های این بزرگواران را نداشته و آنها را به شهادت رساند.
 
وی یادآوری کرد: ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی که از ضرورت اجرای احکام الهی و عدم رضایت خداوند برای سلطه کفار و بیگانگان بر مسلمین آگاهی کافی دارند، لازم است قدر این انقلاب را بدانند و از ارزش های آن دفاع کنند.
 
امام جمعه موقت شهرستن سراوان در پایان گفت: حضور فعال مردم در صحنه های سیاسی وحدت آفرین و دشمن شکن مانند راهپیمایی های ملی و نماز های جمعه و جهاد و تلاش علمی در راستای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از راهکارهای تداوم راه شهدا است.
 
انتهای پیام/م.ش
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، سعید معین افزود: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه در کشور ۶ میلیون هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، اظهارداشت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید، تاکنون سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ هزارهکتار رسیده است.

معین اظهار داشت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

بر اساس این گزارش، درسال زراعی گذشته استان‌های کردستان، کرمانشاه و اصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.

در استان کردستان تاکنون ۲۳۰ هزار هکتار گندم علیه سن سمپاشی شده است و قرار است ۱۵۰ هزار هکتار دیگر صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| تغییر چهره باورنکردنی حسام نواب صفوی
  • سمپاشی بیش از ۲۳۰ هزار هکتار مزارع کردستان علیه سن غلات
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است