Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه ۱۵ از اجرای ویژه برنامه های هفته هوای پاک همزمان با آغاز هفته پاک از ۲۹ دی تا ۵ بهمن ماه در محلات جنوبشرق پایتخت خبر داد.

به گزارش امتداد ، وحیدرضا محمدی با بیان مطلب فوق افزود: نخستین برنامه برپایی جشنواره عبور و مرور با حضور۲۵۰ دانش آموز مدارس فلسطین و ۱۴ معصوم (ع) است که در راستای نهادینه کردن فرهنگ مشارکتی کودکان برای فراهم کردن آسمان آبی و زمین پاک شنبه ۳۰ دی در پارک ترافیک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی اجرای نمایش عروسکی با موضوع ترافیک، برگزاری مسابقه پرسش و پاسخ و اهدای هدیه پس از آموزش تئوری موضوعات ترافیکی نظیر نحوه عبور و مرور، استفاده از پل عابر پیاده …و آموزش عملی رعایت قوانین عبور و مرو با ماشین های شارژی در محوطه پارک ترافیک از جمله برنامه های این جشنواره خواهد بود.

وی همچنین به اقدامات اداره فضای سبز در این هفته اشاره کرد و افزود: آموزش کاشت نهال و اهمیت فضای سبز در کاهش آلودگی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع فضای سبز و اهدای گلدان به نونهالان و پیش دبستانی از برنامه های پیش بینی شده این اداره است که در سراهای محله و مهدهای کودک به اجرا درمی آید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه

دریافت 246 MB کد خبر 6092581

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه