Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، پیرو وعده شيخ «اكرم الكعبی» مبنی بر ورود جنبش نُجَباء به عرصه فعالیت‌های اجتماعی بعد از هزیمت داعش در عراق، مراسم آغاز بهره‌برداری از مؤسسه آموزشی "ام ابیها" برگزار شد.

 

در این مؤسسه که با همت لشکر ۱۲ بسیج مردمی عراق (متشکل از داوطلبان نُجَباء) راه‌اندازی شده است، در کنار آموزش‌های نظامی پیشرفته، معارف اسلامی و آموزه‌های عقیدتی نیز تدریس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در این واحد آموزشی برای داوطلبان بازمانده از تحصیل، دوره‌های فشرده "سوادآموزی" برگزار می‌شود و فارغ التحصیلان بعد از طی مراحل مقدماتی، برای تحصیلات تکمیلی به مؤسسات آموزش عالی هدایت می‌شوند.

 

خاطرنشان می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» پیش‌تر اعلام کرده بود که مقاومت اسلامی نُجَباء برنامه‌ای برای ورود به رقابت‌های سیاسی ندارد و اعضای این جنبش بعد از پاکسازی عراق از لوث تروریسم تکفیری، ضمن حفظ آمادگی نظامی، فعالیت‌های فرهنگی ـ اجتماعی را با هدف ارتقای کشور سرلوحه قرار خواهند داد.

 

 

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق

کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران در وزارت دادگستری دمشق آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری سانا، تبادل نظر پیرامون پرونده‌های در حال رسیدگی در مراجع قضائی سه کشور مرتبط با تروریسم و گروهک‌های تروریستی به‌ویژه داعش، همکاری در زمینه تعقیب و محاکمه تروریست‌ها و اجرای عدالت و پیگیری حقوقی قضائی جنایت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت برخی از مستشاران و پرسنل ایرانی و تخریب اماکن دیپلماتیک شد، از جمله موضوعات مطرح در دستور کار این نشست است.

روز سه شنبه معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در صدر هیأت قضائی برای شرکت در نخستین نشست کمیته مشترک قضائی سه جانبه ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم وارد دمشق شد.

کاظم غریب آبادی با استقبال رئیس دیوان عالی سوریه وارد دمشق شد.

علی صالحی دادستان تهران و برخی دیگر از مقامات قضائی، غریب‌آبادی را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 745478

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی صرفاً مصرف داخلی دارد
  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • «وعده صادق» آغاز حرکت نابودی اسراییل است