Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@17:15:42 GMT

افزایش بی‌سابقه قاچاق انسان به سوئد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۱۷۰۱

افزایش بی‌سابقه قاچاق انسان به سوئد

اداره مهاجرت سوئد از افزایش شمار قربانیان قاچاق انسان در این کشور خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: یک مقام مبارزه با قاچاق انسان در اداره مهاجرت سوئد اعلام کرد این اداره سال 2017 میلادی 444 گزارش مربوط به قاچاق انسان به این کشور دریافت کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 103 مورد افزایش را نشان می داد.

وی افزود از این تعداد 213 مورد آن با هدف سوء استفاده جنسی انجام شده است و 161 نفر نیز برای کار اجباری به سوئد قاچاق شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

256 نفر از این افراد زن و 188 نفر مرد بودند. علاوه بر این، 107 کودک شامل 41 دختر و 66 پسر از جمله افرادی بودند که به سوئد قاچاق شدند.

اداره مهاجرت سوئد اعلام کرد مایه تاسف است که شمار قربانیان قاچاق انسان روز به روز در حال افزایش است. در همین حال شمار اتباع خارجی که تابعیت سوئد را دریافت می کنند به میزان چشمگیری افزایش یافته است. در سال 2017 میلادی 55 هزار و 420 نفر موفق به دریافت حق شهروندی در سوئد شدند که این رقم در مقایسه با سال 2016 ، 15 درصد افزایش نشان می دهد.

سوئد با جمعیتی بالغ بر ده میلیون نفر در سال های اخیر بیش از 200 هزار پناهجو را پذیرش کرده است که اکثر آنها از خاورمیانه و شمال و شرق آفریقا بودند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003F4N

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۲۴۰ نفر مسافر توسط ۳۷۰ هزار و ۱۹۴ ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح استان جابه جا شده اند که این میزان ، افزایش ۱۲ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۸ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

محمد یاسین احمدیان در گفت وگو با ایسنا، گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۶۶۸ هزار و ۲۱۲ مسافر ، درون استانی و ۹۹۱ هزار و ۲۸ مسافر نیز به مقصد برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان، تصریح کرد: هم اینک ۴۱ شرکت ،۲ پایانه مسافربری، ۹۶۲ راننده مسافری فعال ،۸۳ ناوگان اتوبوسی و یک هزار و ۷۶ ناوگان مینی بوسی در حال خدمات رسانی به مسافران در حوزه تحت پوشش این اداره کل می باشند.

احمدیان یادآور شد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • افزایش محسوس دما در مازندران