Web Analytics Made Easy - Statcounter

خزانه‌دار جدید کمیته ملی المپیک گفت: تا حدودی پیش‌بینی می‌کردم که به عنوان خزانه‌دار انتخاب شوم. چون حدود ۷۰ درصد از رای‌دهندگان در مجمع کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیکاووس سعیدی در خصوص انتخابش به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک اظهار داشت:

احساس کردم می‌توانم در حوزه مالی کمیته ملی المپیک مثمرثمر باشم، بنابراین تصمیم گرفتم برای خزانه داری این کمیته ثبت نام کنم و اعضای مجمع هم لطف کردند و به من رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانم در ۴ سال آینده بر اساس سیاست‌های هیئت اجرایی، نظام مالی کمیته را طوری مدیریت کنیم که فدراسیون‌های المپیکی بیشترین بهره را ببرند.

کیکاووس سعیدی در مورد این که پست خزانه‌داری حاشیه‌هایی دارد، گفت:

شاید این حواشی به خاطر کمبود اعتبارات بوده باشد. از طرف دیگر خزانه‌دار قبلی هم از مسئولیتش کناره‌گیری کرده بود و باعث این پست با مشکلاتی همراه شود.

رئیس فدراسیون گلف در خصوص این که تا چه زمانی ریاست این فدراسیون را بر عهده خواهد داشت، تصریح کرد:

بر اساس قانون باید از ریاست فدراسیون گلف استعفا بدهم. هفته آینده که در کمیته مستقر می‌شویم پس از جمع‌بندی‌های لازم از ریاست فدارسیون گلف استعفا خواهم داد. من هفت سال در کنار جامعه گلف بودم و ارتباطی دوستانه و صمیمانه ای با جامعه گلف داشتم و به طور حتم جدایی از گلف برایم سخت است.

کیکاووس سعیدی در مورد این که آیا برای کسب کرسی خزانه‌داری کمیته ملی المپیک لابی کرده بود یا خیر، خاطرنشان کرد:

تا حدودی پیش‌بینی می‌کردم که به عنوان خزانه‌دار انتخاب شوم. چون حدود ۷۰ درصد از رای‌دهندگان در مجمع کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها هستند و با توجه به ارتباطی خوبی که با آنها داشتم توانستم آرای لازم را کسب کنم. ضمن این که از ۶۰ عضو مجمع، با ۱۰، ۱۵ نفر از آنها صحبت کرده بودم. انتخابات کمیته ملی المپیک پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و باید بر اساس مدل ارتباطی حرکت کرد. من اعتقاد دارم لابی ایرادی ندارد و با مهندسی انتخابات متفاوت است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ در خصوص فوت یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در پایتخت گفت: این فرد چندی پیش توسط پلیس بخاطر شرارت و درگیری، دستگیر شده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی عصر سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با تحویل سال ۱۴۰۳ زمانی که مردم مشغول تدارک شب عی بودند، ۲ نفر از افراد با سابقه شرارت در شرق تهران با یک دستگاه موتورسیکلت وارد محله‌ای شده و ده‌ها دستگاه خودرو شهروندان را با ضربات شمشیر و قمه مورد تخریب قرار دادند.

وی با بیان اینکه به محض مطلع شدن پلیس از این موضوع از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سریعا عملیات شناسایی ابن افراد آغاز شد، افزود: بواسطه گریز پا بودن متهمین و متواری شدن شان به مناطقی از شرق تهران، تقریبا ۱۰ روز زمان برد تا بتوانیم مخفیگاه آنها را شناسایی کنیم.

سرهنگ راستی ادامه داد: در زمان دستگیری، یکی از متهمین در مقابل پلیس مقاومت کرد لذا یکی از مأمورین نفر مورد نظر را با رعایت قانون به کارگیری سلاح مورد اصابت گلوله از ناحیه مچ پا قرار داد سپس این فرد دستگیر شد و بواسطه زخمی شدن برای سیر مراحل درمانی به بیمارستانی در شمال تهران منتقل شد.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: متهم پس از مداوا و ملاقات با خانواده سپس به زندانی در تهران منتقل شد.

سرهنگ راستی یادآور شد: اخیرا ابن فرد با توجه به لزوم بازسازی صحنه جرم و اینکه نیاز بود این مرحله انجام شود، به مدت سه روز در اختیار پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به واسطه مشکلاتی که وی از نظر جسمی داشت و برابر اظهارات متهمینی که هم‌بند او بودند و با تحقیقاتی که از آنها انجام دادیم، مشخص شد این فرد اقدام به مخفی کردن قرص‌هایی در قسمت گچ گرفته مچ پایش کرده که هم در زندان و هم در مسیری که به صحنه جرم می‌آمد، از این قرص‌ها استفاده کرده که متاسفانه سطح هوشیاری وی را پایین آورده و در نهایت فوت می‌کند.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی قرار دارد ضمن اینکه تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر شده و اطلاعات تکمیلی نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد