Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان با حضور رئیس ستاد،قائم مقام شورای امر به معروف خراسان جنوبی ،فرماندار و سایر اعضا در محل بیت امام جمعه نهبندان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نهبندان خبر، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان پیش از ظهر امروز با حضور رئیس ستاد،قائم مقام شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی ،فرماندار و سایر اعضا در محل بیت امام جمعه نهبندان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه مصوبات جلسه قبل توسط سرهنگ پاسدار علی شاه وردی دبیر جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهبندان قرائت شد.

حجت الاسلام والمسلمین خزاعی امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهبندان  با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر از واحبات و فریضه مهم اسلامی است به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت مساله امر به معروف اشاره و افزود: بایستی آسیب شناسی و به دنبال آن،تبیین فرهنگی انجام شود.

وی با توصیه و تاکید به اعضای ستاد به اجرا و انجام مصوبات جلسات گذشته ، خواستار نامگذاری نهبندان به   نام سرداران شهید که معرف جایگاه و فرهنگ مردم شهرستان نهبندان است شد.

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به موقعیت جغرافیای شهرستان نهبندان به مساله اعتیاد و مواد مخدر اشاره و از برگزاری همایشی جهت حساسیت موضوع تا پایان سالجاری خبر داد.

در ادامه موسوی زاهد قائم مقام شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت امر به معروف و نهی ازمنکر اشاره و افزود:بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم و اعتماد آنها است که باید گرامی داشته شود.

وی در ادامه به قانون و شرح وظایف اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: چتر امر به معروف بر سر همه می باشد و بایستی مراقب سبک زندگی باشیم.

موسوی زاهد خواستار نامگذاری خیابان و میادینی  به نام امر به معروف  و نهی از منکر از شهرداری نهبندان شد.

نظافت فرماندار نهبندان نیز  بر انجام و اجرای کار فرهنگی و مبارزه با اعتیاد تاکید نمود.

در ادامه هر یک از اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان‌جنوبی، ۱۵ اردیبهشت در روزی که بر اثر سیلاب و جاری شدن رودخانه های فصلی تمامی جاده های روستایی مسدود شده بود، امدادگران پایگاه چاهداشی شهرستان گزارشی مبنی بر گرفتار شدن آمبولانس حامل مادر باردار پشت رودخانه فصلی روستای میغان دریافت کردند.

خودروی آمبولانس که برای انتقال مادر باردار از روستای بصیران به شهرستان نهبندان راهی این روستا شده بود، پشت رودخانه فصلی روستای میغان گیر افتاد و با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش، خودروی آمبولانس هلال احمر پایگاه چاهداشی شهرستان نهبندان به روستای بصیران اعزام و مادر باردار را به سلامت به بیمارستان رساند.

نوزاد این مادر باردار به محض رسیدن به بیمارستان به سلامت به دنیا آمد و گرمابخش خانواده ۵ نفره شد.

دختر تازه متولد شده این مادر در سلامتی کامل به سر می برد.

دیگر خبرها

  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد