Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - در نهمین طرح مادران آسمانی که 18 اسفندماه امسال همزمان با روز ولادت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود از 30 هزار مادر شهید با اهدای گل، لوح یادبود و هدایایی با نام شهید در سراسر کشور تقدیر به عمل می آید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این طرح قرار است از همه مادران شهدا از جمله شهدای دفاع مقدس، منا، ترور، هسته ای، آتش نشان، مرزبان، مدافع حرم، فاطمیون و زینبیون با دیدار از آنان به نیابت از فرزند شهیدشان در منازلشان تقدیر بعمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر مادران شهید در محلات توسط پایگاههای مردم در حال شناسایی هستند که قرار است در سایت www,arsh.ir درج شود.
اطلاعات مادران شهدا به دو روش جمع آوری می شود؛ اول از منابعی همچون بنیاد شهید، شهرداری ها ، بسیج و پایگاههای مردمی دوم از طریق سایتی بنام www,arsh.ir که اطلاعات شهید در آن ثبت و در خواست دیدار مادر شهید در آن اعلام می شود.
در این طرح 3 هزار خادم بصورت افتخاری نیز کمک خواهند کرد و به دیدار مادران شهدا خواهند رفت.
شهروندان هم که تمایل به دیدار مادران شهدا در روز مادر را دارند می توانند به مجریان ستاد طرح مادران آسمانی مراتب را اعلام کنند تا هماهنگی های لازم برای دریافت هدایای تهیه شده با آنان انجام شود و آنان بتوانند آن هدایا را به مادران شهید اهدا کنند.
در این طرح عکس شهید بر روی هدایای اهدایی به مادرش به چاپ می رسد.
شهروندان مهلت دارند از فردا 28 دی تا 5 اسفند اطلاعات خود را درباره مادران شهید در سایت مربوطه درج کنند.
طرح مادران آسمانی طی 8 سال گذشته مورد اقبال زیادی از خانواده های شهدا قرار گرفته است.
اجتمام**9136 ** 1569
خبرنگار: فرزانه جلالیان ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان،  مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان، مدیرکل، معاونین وکارکنان ثبت احوال استان به همراه فرماندار و معاون استاندار با حضور در گلزارشهدای شهرستان زاهدان و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا خصوصا شهدای عرصه هویت ملی استان ادای احترام کردند و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق نمودند.

 رحمتی مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام شهیدان به ویژه شهدای دفاع از مرزهای هویتی و تابعیتی عنوان کرد و درادامه افزود: از وظایف اصلی اداره ثبت و احوال، حفظ وحراست از اسناد هویتی است که تا پای جان از آن دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان به هویت و تابعیت ایرانی دست پیدا کنند.

 میرحسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و انتقال آن به نسل های آینده گفت: تجلیل از شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و هم چنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است.

 شهید ارجمندی ۱۸ بهمن ماه سال ۸۳ به ضرب گلوله اشرار مسلح هنگام خروج از محل کار مجروح شد و در یکم اردیبهشت سال ۸۴ به شهادت رسید.

 شهید محمدرضا صیادی ۴ اردیبهشت سال ۹۳ توسط اشرار مسلح در شهرستان سرباز و درمحل کارش به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک