Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@18:55:11 GMT

شهباززاده به القطر پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۲۲۵۷

شهباززاده به القطر پیوست

بازیکن سابق استقلال تنها چند روز بعد از فسخ قرارداد با این باشگاه راهی قطر شد تا فوتبال خود را در لیگ ستارگان پیگیری کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سجاد شهباززاده بعد از نیم فصل کابوس وار در استقلال بدون این که موفق به گلزنی شود در فهرست فروش باشگاه و وینفرد شفر قرار گرفت تا با وجود حرف و حدیث های فراوان قرارداد گران قیمت این بازیکن با آبی های پایتخت فسخ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد که گفته می شد با پیشنهادات خوبی از دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن روبرو شده و حتی آخرین اخبار از سفر این بازیکن به اصفهان برای پیوستن به شاگردان امیر قلعه نویی حکایت داشت به یکباره تغییر مسیر داد و صبح امروز راهی دوحه شد تا پای مذاکره با یکی از باشگاه های این کشور بنشیند.

مسئولان باشگاه القطر به عنوان مشتری جدید این بازیکن صبح امروز در سالن ترانزیت فرودگاه دوحه به استقبال از مهاجم ایرانی و جدید خود رفتند. باشگاهی که به تازگی محمد طیبی مدافع ایرانی خود را کنار گذاشته و قصد دارد با جذب بازیکنان خارجی جدید زمینه بقا در لیگ ستارگان قطر را فراهم کند.

مهاجم استقلال در حالی پرونده کاری خود در لیگ هفدهم را با ۸ بازی، ۴۷۰ دقیقه بدون گل زده بست که با پیوستن به القطر باید در کنار فابیانو برزیلی دیگر مهاجم تازه خریداری شده از الکویت زوجی جدید تشکیل بدهد. زوجی که سرمربی القطر امیدوار است با درخشش آنها بتواند زمینه فرار این تیم از انتهای جدول را فراهم کند و مانع سقوط این تیم تازه صعود کرده به لیگ ستارگان شود.

القطر در حالی مهاجم ایرانی را به خدمت گرفت که با گذشت هفته از رقابت های این فصل لیگ ستارگان با ۸ امتیاز در مکان آخر جا خوش کرده و کاندیدای اصلی سقوط قلمداد می شود. این تیم در این هفته ها تنها ۱۲ بار موفق به گشودن دروازه رقیبان خود شده تا دومین خط حمله ضعیف رقابت ها به نام آنها ثبت شود؛ از همین رو جذب دو مهاجم ایرانی و برزیلی در پنجره زمستانی برای برطرف کردن این ضعف بود.

این تیم در هفته سیزدهم باید به مصاف المرخیه دیگر تیم انتهای جدولی برود تا فینال بقا در لیگ ستارگان را برگزار کند که تلاش سران این باشگاه دریافت مدارک بازی مهاجم ایرانی است تا زوج شهباززاده – فابیانو برای اولین بار در این بازی رونمایی شود؛ گرچه بسیار بعید به نظر می رسد به این سرعت جواز بازی سجاد صادر شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت عراق هم به موج حملات موشکی به اسرائیل پیوست

کد خبر 844090 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • جیمز وب منتشر کرد: دو نما از کهکشان مسیه 82 (+تصاویر)
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند
  • محاسبه سن ستارگان با تلسکوپ فضایی رومن ناسا
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر خارجی از دره ستارگان قشم
  • ستارگان اصلی قهرمانی شورانگیز لورکوزن
  • مقاومت عراق هم به موج حملات موشکی به اسرائیل پیوست
  • ستارگان UFC ۱۰۰ و UFC ۲۰۰ حالا کجا هستند و چه می‌کنند؟
  • طلسم طارمی شکست: گلزنی مهاجم اینتر برای پورتو