Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی ترامپ را مورد انتقاد قرار داده و تصمیم وی در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را «گناهکارانه» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اظهاراتی ترامپ را موردا انتقاد قرار داده و تصمیم وی در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را «گناهکارانه» توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمود عباس» در کنفرانس مطبوعاتی خود در مصر ضمن انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ می‌گوید: آمریکا مشروعیت خود برای میانجیگری در بحران فلسطین و اسرائیل را از دست داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفته است: مردم فلسطین به صورت مسالمت‌آمیز خواسته‌های خود را تا زمانی که به حقوق خود برسند دنبال خواهند کرد.

محمود عباس اعلام کرد که آمریکا به تصمیمات پیشین خود درباره قدس احترام نمی‌گذارد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه تصمیم ترامپ درباره قدس خلاف قوانین بین‌المللی است می‌گوید که 129 کشور این تصمیم را محکوم کرده‌اند.

عباس هفته گذشته نیز در سخنرانی افتتاحیه نشست شورای مرکزی فلسطین، ضمن اعتراض به طرح دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن افزود: مساله قدس از میز مذاکرات با توییت رئیس جمهوری آمریکا که در آن قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کرد، برداشته شد، به ترامپ گفتیم، نه و هزار نه و ما هرگز آن را نخواهیم پذیرفت و تشکیلات خود گردان به این طرح پاسخ خواهد.


رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین ادامه داد: ما هرگز دیکته های کسی را نمی پذیریم و از هیچ کس دستور نمی گیریم.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: به آمریکا خبر دادیم تصمیم ما قطعی است | فقط در یک صورت پایگاه‌های آمریکا را می‌زدیم

به گزارش همشهری آنلاین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در نیویورک گفت: زمانی که در ایران تصمیم گرفته شد، در چارچوب حقوق بین الملل و دفاع مشروع، پاسخ لازم به رژیم اسرائیل داده شود، ما آمریکا را مطلع کردیم.

به آمریکایی‌ها به صراحت گفتیم که تصمیم در شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس جمهور کشورم برای پاسخ به رژیم (اسرائیل) قطعی است و پیام هایی هم قبل از عملیات تبادل شد و هم بعد از اینکه اقدام (عملیات وعده صادق) ساعت تقریبا ٢ و نیم بامداد یکشنبه هفته جاری، پیام دیگری را به آمریکا از مجاری دیپلماتیک ارسال کردیم و سعی کردیم به صراحت به آمریکا بگوییم ما به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم.

وی ادامه داد: قبل از عملیات به طرف آمریکایی گفتیم ما پایگاهها و منافع آمریکا را در منطقه هدف قرار نخواهیم داد، مگر در شرایطی که آمریکا بخواهد اقدامی در حمایت از رژیم صهیونیستی انجام دهد.

تبادل پیامها به ویژه از کانال سوئیس و مجاری رسمی دیپلماتیک با هدف درک درست از اقدام ایران و جلوگیری از توسعه تنش در منطقه انجام شده است.

کد خبر 845339 برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا خبر دادیم تصمیم ما قطعی است | فقط در یک صورت پایگاه‌های آمریکا را می‌زدیم
  • رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود