Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، آئین  تودیع و معارفه شهردار جدید زرند صبح امروز سه شنبه مورخ 26/10/96 با حضور محمد باژیان” مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان، حبیب ا... خنجری فرماندار، حجه الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، سیدمهدی قویدل دادستان ، سرهنگ شاهرخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، اعضاء شورای اسلامی شهر زرند در دوره پنجم  و جمعی از مسؤلان شهرستان در محل سینما آزادی زرند برگزار و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات احمد محمدی شهردار سابق و رضا یزدان پناه سرپرست شهرداری، محمدرضا مهدلو به عنوان شهردار جدید شهر زرند منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم  .
 حجت الاسلام علی ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی وتسلیت پرواز ملکوتی سرنشینان کشتی نفت کش سانچی با اشاره به روایتی از قول امیر المومنین علی (ع) افزود پیشرفت یک تمدن ، یک کشور ، یک استان ، یک شهر بستگی به چند عامل دارد و از طرفی نابودی یک کشور ، یک استان ، یک شهرنیز به عوامل دیگری دارد .
امام جمعه زرند افزود : این عوامل را در 4 مورد میتوان خلاصه کرد اول اینکه فروعات را مقدم داشتن ، کارهای جزئی و روزمردگی رامقدم داشتن ودوم اینکه کارهای اصلی و ماندگار را عقب زدن وکارهای جزءرا اهمیت دادن ، که باعث روزمردگی مدیران می شود ابراهیمی سومین عامل نابودی یک تمدن را آدمهای ناوارد را مسئول قراردادن دانست وافزود این عمل باعث افول از قوانین می شود وی چهارمین عامل نابودی را ، انسانهای آگاه ، عاقل و با فضیلت را کنار زدن برشمرد وتاکید نمودند متاسفانه در کشور ما آنچه باعث عقب گرد ماشده ، نگاه خطی و جناحی و سلیقه ای است که مشکلات عدیدهای را برای ما بوجود آورده است که این نگاه ، نگاه غلطی هست وثبات مدیریت در کشور را از ما گرفته است که این یک ضعف است .
نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) افزود در مدیریت دو عامل اگر باهم ترکیب شوند غوغا می کند اول تدبیر ودوم مدیریت جهادی .
وی افزود : اگر در مدیریت ، مدیر تدبیر و دوراندشی داشته باشد باعث پیشرفت و موفقیت می شود ودر کنار آن مدیریت جهادی با اتکال به خدا و خلوص نیت بوجود می آید چراکه در مدیریت جهادی منفعت دیگران را بر منفعت شخصی ترجیح می دهند که باعث موفقیت روزافزون خواهد شد ولذا نتیجه می گیریم در اداره شهر و همچنین در اداره کشور باید روحیه خدمت به مردم با نیت خدایی و با تکیه بر علم و درایت یا همان روحیه مدیریت جهادی حاکم باشد تا بتوان از مشکلات عبور کرد و به پیشرفت دست یافت . 
 .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد