Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش پیشین سه گانه به مدت یک سال از حضور در میادین محروم شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون ورزش سه گانه، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص رسیدگی به تخلفات سلمان تیموری در فضای مجازی و سایت های مختلف با حضور اعضای کمیته متشکل از نمایندگان دفتر امور مشترک فدراسیون ها، دفتر معاونت حقوقی و دفتر بازرسی وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان فدراسیون تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این جلسه پس از قرائت اتهامات و استماع اظهارات و دفاعیات و اقرار صریح  سلمان تیموری، تخلف او محرز شد که به این ترتیب با توجه به اظهار ندامت و پشیمانی وی و با استناد به بندهای ۲ و ۵ ماده ۷ آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی متخلف محسوب و با استناد به بند ۶ ماده ۸ آیین نامه مذبور به ۶ ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی دوگانه و سه گانه کشور به عنوان ورزشکار و به صورت قطعی محکوم گردید.

 به این ترتیب سلمان تیموری به مدت یک سال از حضور در میادین ورزشی دوگانه و سه گانه محروم خواهد بود چرا که حکم ۶ ماه محرومیت وی در جلسه کمیته انضباطی مورخه ۹۶/۰۱/۳۰ که به صورت تعلیقی بوده نیز با توجه به تخلف اخیر نامبرده قطعی گردیده و به اجرا در می آید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد: نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال