Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با مرثیه سرایی مداحان اهل البیت (ع) همراه بود، حجت الاسلام ' مصطفی حسناتی ' امام جمعه نجف آباد در سخنانی با اشاره به ویژگی های علمی و اخلاقی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری گفت: حجت الاسلام مهدی مظاهری، جامعه را خانواده خود می دانست و در طول حیات خود سعی کرد مردم را با قرآن و عترت آشنا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان متواضع و طلبه پرور و همواره برای طلاب و نسل جوان امید بخش بود و سعی می کرد از سیاه نمایی دوری کند.
امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه حجت الاسلام مظاهری با همه وجود برای گره گشایی از کار مردم تلاش می کرد افزود: خیریه های زیادی در اصفهان توسط ایشان بوجود آمد و ایشان به فکر کمک به محرومین و برآورده شدن نیازهای جامعه بود.
وی با اشاره به سوابق انقلابی حجت الاسلام مظاهری ادامه داد: ایشان یک فرد انقلابی و هوشمند بود و قبل از انقلاب تا آخرین لحظه عمر خویش انقلابی باقی ماند زیرا اسلام را جامع می دانست و مدافع اندیشه امام و رهبری بود.
حجت الاسلام حسناتی اضافه کرد: حجت الاسلام مظاهری بسیار مردم دار بود و در طول زندگی خود سعی کرد صفای اهل البیت (ع) را در بین جامعه ترویج دهد و او، فاصله بین مردم و اهل البیت (ع) را پر می کرد.
وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام مرحوم مظاهری اهل علم و عمل بود، گفت: علم و عمل، انسان ساز و عزت بخش هستند.
امام جمعه نجف آباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران اکنون در مقطع حساسی قرار دارد، گفت: پیچ های تاریخی بزرگی را پشت سرگذاشته ایم و اکنون نیز در پیچ حساسی قرار داریم که برای گذر موفق از این پیچ سخت تاریخی به علم و عمل نیاز داریم.
وی با بیان اینکه صلاح یک مملکت به ارتباط عالمان و حاکمان بستگی دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران کانون توجه دوست و دشمن است و ما برای رسیدن به تمدن اسلامی سختی هایی را در پیش داریم که باید عالمان و مسئولان با همدلی و همکاری برای غلبه بر این مشکلات تلاش کنند.
حجت الاسلام حسناتی افزود: جمهوری اسلامی ایران در دوران تصدی دولت های مختلف و مسئولان مختلف قوای سه گانه، دستاوردهای عظیمی تحت زعامت امام راحل و اکنون تحت زعامت رهبر معظم انقلاب خلف صالح آن امام راحل به دست آورده است.
وی با بیان ینکه باید به تمدن اسلامی برسیم، گفت: به رغم تلاش های انجام شده برای دست یابی به این هدف در وسط راه قرار داریم و باید برای دست یابی به این هدف بزرگ، همت و تلاش خود را مضاعف کنیم.
امام جمعه نجف آباد جایگاه علم را فراتر از حکومت و مسئولیت های ظاهری دانست و گفت: قرآن و ائمه معصومین (ع) نیز بر این موضوع تاکید دارند؛ جامعه ای که با علم، قرآن و عترت اداره شود، موفق خواهد شد و خوشحالیم که اکنون، مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ما علم و عمل را عجین کرده اند.
وی افزود: مسئولیت ها باید بر مبنای شایسته سالاری به افراد واگذار شود و چنانچه عالمان و خادمان کشور دست در دست یکدیگر دهند، جامعه رشد خواهد کرد.
حجت الاسلام حسناتی از آثار باقی مانده از عصر صفویه به عنوان افتخاری برای ایران نامبرد و افزود: دلیل خلق این آثار، همکاری و همدلی عالمان و حاکمان می باشد و با این اتحاد توانستند باعث آبروی ایران و ایرانی شوند.
وی از استاندار اصفهان بخاطر برگزاری مراسم یاد بود حجت الاسلام مهدی مظاهری چهره ماندگار تبلیغ اصفهان تشکر کرد و گفت: پیام برگزاری این مراسم تجلیل از علم و عالم و بسیار ارزشمند است.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری از اساتید حوزه علمیه اصفهان و چهره ماندگار تبلیغ این استان که از یک هفته قبل به دلیل عفونت ریوی و کهولت سن در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شده بود، پنجشنبه شب 21 دی دعوت حق را لبیک گفت.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه سیرجان، فرماندار، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولان، اعضای کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، شخصیت‌های فرهنگی، هنری و سیاسی، حجت الاسلام ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام  عباس مسلمی زاده، امام جمعه سیرجان، از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام سعید شهابی، رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان قدردانی کرد و گفت: تبلیغ فرهنگ دینی، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان نیز در این مراسم با اشاره به توسعه ارتباطات و دستیابی به امکانات نوین تبلیغی و ارتباطی ایجاد شده بر لزوم استفاده از این ابزار‌ها برای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تأکید کرد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی و  حجت الاسلام شیخ ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد.

حجت الاسلام سعید شهابی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان منصوب شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد