Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مهریز، بافق و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد غارتگران بیت المال چه اقدامی صورت گرفته، اینها چه کسانی هستند و چرا معرفی نمی شوند؟

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری دانشجو؛ محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد گفت: باتدبیر صورتگرفته بخشی ازبدهی سپرده‌گذاران موسسات مالی پرداخت شد؛ گرچه این پرداخت از جیب بیت المال و مردم بود و هنوز عده‌ای طلبکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم مهریز، بافق و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در مورد غارتگران بیت المال چه اقدامی صورت گرفته، این‌ها چه کسانی هستند و چرا معرفی نمی‌شوند؟ به ویژه با ناظرین که از حقوق و ابزاردولت برخوردار بودند، اما متاسفانه به دلیل قصور آن‌ها حقوق مردم ضایع شده است، نقش بانک مرکزی در این ماجرا چه بوده و چه برخوردی با مسئولان بانکی صورت گرفته است؟

وی ادامه داد:مردم بیش از آنکه حقوق خود را بخواهند، برخورد با اختلاس گران و ناظران به ویژه بانک مرکزی را می‌خواهند. آقای رئیس جمهور اگر شما متوجه نمی‌شوید، مردم متوجه هستند.

وی با بیان اینکه امروز منزل کشاورزی را تملک می‌کنند که این کشاورز به استانداری پناه برده است، یادآور شد: چرا با قشر ضعیف این گونه برخورد می‌شود و با اختلاس گران برخورد نمی‌شود، قطعا این موضوع نارضایتی ایجاد می‌کند.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی افزود:برخی از شهر‌های حوزه انتخابیه بنده مصوبه سفر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بوجه و حتی وزیر راه و شهرسازی را دارد، اما اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.

نماینده مردم مهریز، بافق و ابرکوه درمجلس شورای اسلامی بااشاره به تصادفات صورت گرفته درحوزه انتخابیه اش تصریح کرد:مردم شاهدهستند که کامیون‌ها سنگ‌های معادن آن‌ها را می‌برند، اما اتفاقات ناگوار آن گریبانگیر آن‌ها می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه مشخص شدن نسبت دستگاه‌ها با مسئولیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و رصد مداوم از سوی دستگاه‌های مربوط، در کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی موثر است، سازمان امور اجتماعی را مکلف کرد سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند، به شورای اجتماعی معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اجتماعی که عصر روز یکشنبه برگزار شد، با اشاره به فلسفه تشکیل سازمان امور اجتماعی با کار ویژه رصد و دیده‌بانی وضعیت اجتماعی، تطابق مستمر گزارش عملکرد دستگاه‌ها در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی با واقعیت‌های میدانی را از ضروری‌ترین اقدامات برای تحقق اهداف سازمان و شورای اجتماعی برشمرد و از مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مربوطه خواست با رصد دقیق و مستمر شاخص‌های کنترل و کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی، تصمیم‌گیران را در داشتن نگاهی واقع‌گرایانه از شرایط و اتخاذ تصمیمات درست و به‌هنگام یاری کنند.

رئیس جمهور دو طرح «نماد» در آموزش و پرورش و «سراج» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را از جمله طرح‌های مؤثر در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برشمرد و ضمن تأکید بر اجرای کامل این طرح‌ها از دیگر سازمان‌ها و نهادها خواست به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی همچنین در این جلسه بر اهمیت استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی، مساجد و امنای محلات و نقش مهم مراکز مشاوره در پیشگیری و علاج آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه تحلیل آماری از علل و چرایی پیدایش آسیب‌ها و احصای راهکارهای رفع آنها، لازمه ارائه نگاه دقیق و صحیح به تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان است، بر بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فکری، علمی و دانشگاهی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه مشخص شدن نسبت دستگاه‌های مختلف با مسئولیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیگیری و رصد مداوم از سوی دستگاه‌های مربوط، در کاهش و حذف آسیب‌های اجتماعی مؤثر است، سازمان امور اجتماعی را مکلف کرد عملکرد همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوط را به طور مستمر رصد کرده و سازمان‌هایی را که به وظایف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند به شورای اجتماعی معرفی نمایند.

در ابتدای این جلسه با حضور رئیس جمهور گزارش اجرا، آسیب‌شناسی و ارتقای آئین‌نامه‌های اجرایی طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان) و سراج (سلامت روانی اجتماعی)، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 750979

دیگر خبرها

  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا