Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@08:42:35 GMT

کدام لیگ در اروپا پرتماشاگرترین است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۲۵۰۴

کدام لیگ در اروپا پرتماشاگرترین است؟

در فصل گذشته بوندس‌لیگا آلمان بالاترین شمار تماشاگر را بین لیگ‌های ممتاز اروپای غربی داشت.

به گزارش مشرق، اتحادیه فوتبال اروپا گزارشی را در زمینه تماشاگران لیگ‌های فوتبال قاره سبز منتشرکرده که حکایت از برتری آلما‌ن‌ها دارد.

 

برهمین اساس به طور متوسط در فصل قبل ۴۰۶۹۳ تماشاگر از هر مسابقه بوندس‌لیگایی دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه لیگ برتر انگلیس حدود ۵ هزار تماشاگر کمتر از این داشت و در رتبه دوم جای گرفت.

همچنین در اسپانیا و مسابقات لالیگا به طور متوسط ۲۷۶۰۹ تماشاگر دیدن کردند که به همین خاطر این لیگ در رده سوم پرتماشاگرترین‌ لیگ‌ها جای گرفت.

رده چهارم به سری آ ایتالیا با متوسط ۲۲۱۷۷ نفر و رده پنجم به لوشامپیونه فرانسه با ۲۱۲۰۸ نفر رسید.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۸۸۸ هزار وسیله نقلیه به گیلان

غلامعلی نیک‌فهم گفت:  بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه‌های ترددشمار ۸۸۸ هزار وسیله‌ی نقلیه  از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته لغایت ۵ فروردین ۱۴۰۳ وارد استان شده‌اند، افزود:  ۶۵۷ هزار و ۵۱۲  وسیله نقلیه نیز از این بازه‌ی زمانی  از استان خارج شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش در ورود به استان و ۱۲ درصد کاهش در خروج از استان را شاهدیم. 

این مقام مسئول در ادامه گفت: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۴۴۸ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه و پس از آن  نیز از محور رامسر - چابکسر با ۲۶۹ هزار و ۲۶۳ وسیله نقلیه صورت گرفته است. 

نیک فهم با اشاره به این که  بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۲۶۹ هزار و ۲۶۳   وسیله نقلیه بوده است، خاطر نشان نمود:  از ابتدای طرح نوروزی متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی استان ۶۷۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده که در این ایام بیشترین تردد در روز گذشته   با متوسط ساعتی ۸۴۷ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است. 

گفتنی است: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان غیر از محورهای ورودی و خروجی استان) مربوط به محور امام زاده هاشم - تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۰ هزار و ۶۵۰  وسیله نقلیه در روز و پس از آن آزادراه رشت - قزوین   با متوسط تردد روزانه ۵۰ هزار و ۶۵۰ وسیله نقلیه در روز بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲
  • ورود بیش از ۴۸۷ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟
  • ایران رکورد تماشاگر را در ورزشگاه ترکمنستان می شکند
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • کدام کشور قوی‌ترین پاسپورت دنیا را دارد؟
  • ورود بیش از ۸۸۸ هزار وسیله نقلیه به گیلان