Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سیدمحمد شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درباره وضعیت فدراسیون گلف پس از انتخاب کیکاووس سعیدی به عنوان خزانه دار کمیته ملی المپیک، گفت: خزانه داری شغل محسوب می‌شود و باید در سریع‌ترین زمان ممکن فدراسیون گلف تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش از هفته آینده سرپرست فدراسیون را مشخص می‌کند و ثبت نام از نامزد‌ها را آغاز خواهد کرد.
پس از انتخابات کمیته ملی المپیک، از این مجمع به عنوان حسن ختام مجامع یاد کرد و گفت: خوشحالم که انتخابات ماه‌های اخیر با منطقی‌ترین تفکرات و اصولی‌ترین روش‌ها برگزار شد.
وی با بیان اینکه رویکرد وزیر ورزش در برگزاری به موقع و دقیق مجامع انتخاباتی فصلی نو در تاریخ ورزش است، افزود: سلطانی فر از بدو ورود به صراحت اعلام کرد که سرپرستی در فدراسیون‌ها نخواهیم داشت مگر بنا به ضرورت امر، که این ضرورت کاملاً مشخص است و مواقعی را شامل می‌شود که رئیس فدراسیونی استعفا دهد یا مجمع به هر دلیلی رئیس را نخواهد و یا جریانات بازنشستگی پیش آید که شرایط خاص و ویژه‌ای است.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: وزیر ورزش با تدبیر اتخاذ شده تصمیمی بسیار اثرگذار و ستودنی گرفت تا پیش از اتمام دوره چهار ساله روسای فدراسیون ها، انتخابات آن‌ها برگزار شود که در این صورت فدراسیونی مجبور به اداره با سرپرستی نباشد. این اقدام قابل تحسین و ارج نهادن است.
وی با اشاره به این نکته که موعد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک ۲۵ دی با نظارت وزارت ورزش بود، افزود: با توجه به انتخابات کمیته ملی المپیک، ۱۸ مجمع طی هفت ماه طبق برنامه ریزی انجام شده و پیش از این انتخابات برگزار شد.
اسبقیان گفت: باید به گونه‌ای انتخابات را مدیریت می‌کردیم تا خطایی در امر برگزاری مجامع از منظر دستگاه‌های نظارتی و شخص سلطانی فر رخ ندهد که با تدابیر اتخاذ شده، بررسی‌های کارشناسی و رعایت تمامی ضوابط و مقررات اساسنامه و آئین نامه فدراسیون‌های ورزشی این اتفاق افتاد و تاکید وزیر مبنی بر این که وزارت ورزش هیچ سمت و سویی در انتخابات نداشته و نخواهد داشت، محقق شد.
وی در خصوص رعایت عدالت و انصاف در امر برگزاری انتخابات افزود: به همین منظور کمیسیون‌های تخصصی فرعی و اصلی برای بررسی شرایط احراز صلاحیت کاندیدا‌ها را تشکیل دادیم تا علاوه بر این مهم به اعتراضات ثبت نام کنندگان هم به صورت دقیق رسیدگی شود.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: به جرات می‌توانم بگویم که در سال‌های گذشته و از زمانی که تعیین روسای فدراسیون‌ها براساس مصوبه هیئت وزیران و طبق مجمع انتخاباتی برگزار می‌شود، بی سابقه‌ترین و کم حاشیه‌ترین انتخابات را در زمان‌های مشخص برگزار کردیم.
وی ادامه داد: این دوره از انتصابات کاملاً تخصصی شده است و وجود مسعود سلطانی فر و صالحی امیری به عنوان مکمل هم، نوید روز‌های خوبی را در توسعه ورزش قهرمانی، همگانی، توسعه زیرساخت‌ها و موضوع ورزش بانوان می‌دهد. اثرات این حضور را به طور حتم در بازی‌های آسیایی جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ خواهیم دید.
درباره وضعیت فدراسیون گلف پس از انتخاب کیکاووس سعیدی به عنوان خزانه دار کمیته ملی المپیک، گفت: خزانه داری شغل محسوب می‌شود و باید در سریع‌ترین زمان ممکن فدراسیون گلف تعیین تکلیف شود. وزارت ورزش از هفته آینده سرپرست فدراسیون را مشخص می‌کند و ثبت نام از نامزد‌ها را آغاز خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی پیش ازظهر یکشنبه در ستاد هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی استان با تاکید بر فرهنگ سازی ورزش زورخانه ای به ویژه در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی گفت: باید این ورزش را عمومی کنیم و این ورزش در فضاهای عمومی مثل پارک‌ها و مدارس و … معرفی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: برنامه‌های این هفته به صورت مدون و برنامه ریزی شده اجرا شود و همراه با ترویج برنامه‌های این هفته باید اردیبهشت مقاومت که یادآور پهلوانی شهدای خان طومان است نیز معرفی شود.

کد خبر 6084232

دیگر خبرها

  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود