Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@05:02:17 GMT

حمله رژیم صهیونیستی به یک فرودگاه

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۲۶۵۱

منابعی از مخالفان سوری مدعی شدند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اوایل صبح امروز (چهارشنبه) فرودگاه نظامی الماس در نزدیکی دمشق را هدف قرار دادند. ناطقان: به نوشته هاآرتص، دولت سوریه هنوز هیچ واکنش رسمی درمورد این حمله نداشته است.
این حمله به دنبال حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی به یک پایگاه ارتش سوریه در نزدیکی دمشق با جنگنده و موشک‌های زمین به زمین صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: ایسنا برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، فرودگاه نظامی الماس ، حمله

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود/ در این زمینه اقدام حقوقی نداریم

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، محمد دهقان در پایان جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام حقوقی در خصوص حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: حقوقدانان در خصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند. اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه فعلا در مورد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم، گفت: در حال کار روی همه تحولات مربوطه به ویژه با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور در خصوص آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران، افزود: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بود. بستر برخی از اقدامات ما رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بوده و مسیر خود را طی می‌کند.

وی گفت: در این زمینه اقدام حقوقی نداریم.

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: تل‌آویو تصور نمی‌کرد پاسخ ایران به حمله به کنسولگری دمشق تا این اندازه شدید باشد
  • اسراییل مصداق بارز یک رژیم دیوانه وبی‌رحم است/مسئولیت‌پذیری تهران
  • معاون رئیسی توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود/ در این زمینه اقدام حقوقی نداریم
  • واضح است که اسراییلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام هستند
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادار‌های آمریکایی، مقابله با ایران ممکن نبود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • گفتگوی بلینکن با امیر قطر درباره حمله ایران به اسرائیل
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادارهای آمریکایی مقابله با حمله ایران ممکن نبود
  • اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل غلط بود | گمان نمی‌کردیم ایران مستقیم وارد عمل شود
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با امیر قطر درباره حمله موشکی به اسرائیل