Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@08:07:55 GMT

‌طوفان و گرد و خاک در راه سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۵۲۷۱۸

‌طوفان و گرد و خاک در راه سیستان و بلوچستان

‌کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان از وقوع طوفان و گردوخاک از فردا در شمال و مرکز سیستان و بلوچستان خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، ملاشاهی  ‌افزود: پنج شنبه در زاهدان و دیگر نقاط مرکزی و جنوب شرق استان بادشدید(50 تا 60 کیلومتربرساعت) و برخی نقاط گردوخاک رخ خواهد داد و سبب افزایش دما در این مناطق می‌گردد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جمعه و شنبه وزش باد با شدت کمتر تداوم دارد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: یکشنبه و دوشنبه شرایط برای بادخیلی شدیدوگردوخاک در استان، برخی نقاط بارش باران و نقاط سردسیر برف فراهم است که جزئیات این سامانه در اطلاعیه بعدی به استحضار خواهد رسید.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کارشناس اداره کل مدیریت بحران و هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا پایان هفته به تناوب در پاره‌ای نقاط استان به ویژه در ارتفاعات رگبار باران توام با رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ همراه با افزایش سرعت وزش باد، در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک، پیش‌بینی می‌شود. بارندگی‌ها در این بازه عموما به شکل بارش‌های بهاره خواهد بود.
محمد غیوری‌خواه افزود: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی از امروز تا پایان هفته به تناوب در پاره‌ای نقاط استان به ویژه در ارتفاعات رگبار باران توام با رعدوبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ همراه با افزایش سرعت وزش باد، در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک، پیش‌بینی می‌شود. بارندگی‌ها در این بازه عموما به شکل بارش‌های بهاره خواهد بود.
کارشناس اداره کل مدیریت بحران و هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت، به ویژه در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.
وی افزود: همچنین طی روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه سرعت وزش باد به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش یافته و در پاره‌ای از نقاط به ویژه نواحی بادخیز، وزش باد گاهی شدید و با احتمال بروز خسارت، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید افقی همراه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بهاره درراه خراسان رضوی
  • استقرار سامانه بارشی تا سه شنبه در گیلان
  • تداوم رگبارهای بهاری در سیستان و بلوچستان
  • آذربایجان‌غربی تا سه‌شنبه میزبان رگبار‌های موقتی است
  • تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور
  • سیستان و بلوچستان فراموش شده
  • هوا رو به گرمی می‌رود